اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۷ طرح عمرانی برق‌رسانی در میامی افتتاح شد

هفت طرح عمرانی برق‌رسانی در شهرستان میامی به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

۷ طرح عمرانی برق‌رسانی در میامی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، ظهر امروز هفت طرح عمرانی در راستای احداث و اصلاح شبکه، تغذیه برق متقاضیان جدید، هوشمندسازی شبکه و ارتقای پایداری خطوط برق‌رسانی، با اعتباری به مبلغ ۶۹ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال در شهرستان میامی افتتاح شد.

دو طرح احداث ۱۳ دستگاه پست هوایی توزیع برق به قدرت ۷۳۵ کیلوولت آمپر در روستاهای محمدآباد و نام‌نیک و برخی از نقاط شهرستان میامی با اعتبار هفت میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال و طرح توسعه هفت هزار و ۷۲۹ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی و ۲۱ دستگاه پست هوایی با مجموع ظرفیت یک‌هزار و ۴۱۰ کیلوولت آمپر در شهرستان به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال، ازجمله طرح‌های افتتاح‌شده در دهه فجر سال جاری به شمار می‌روند.

طرح نصب تجهیزات جهت هوشمندسازی شبکه با هزینه سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال، طرح تبدیل دو هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی روستاهای کلاته فرهنگ، گزه، همت‌آباد، شریف‌آباد و عباس‌آباد به کابل خودنگهدار با اعتبار دو میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال و دو طرح بهسازی ۳۰ هزار و ۱۱۱ متر خطوط برق‌رسانی منطقه دانیال کالپوش، روستاهای نام‌نیک و هونستان به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال، از دیگر طرح‌های افتتاحی هستند.

این طرح‌ها در مراسم افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی شهرستان میامی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاندار سمنان افتتاح شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول