اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شیراز؛ میزبان چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت همراه

رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت همراه گفت: چهارمین کنگره بین المللی سلامت همراه به صورت آنلاین از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه با رویکرد پاندمی کووید ۱۹ در شیراز برگزار می‌شود.

شیراز؛ میزبان چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت همراه

به گزارش خبرگزاری فارس ازشیراز، کامران باقری لنکرانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۲۵۰ مقاله و ۱۰ اثر در مورد اپلیکیشن سلامت به دبیرخانه کنگره ارسال شده که از این تعداد دو سوم آثار مقاله می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه بهداشت عمومی با مصلحت اجتماع روبه‌رو هستیم، افزود: ابعاد سلامت و بهداشت از دیدگاه حقوقی، اخلاقی و جامعه‌شناسی در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

رئیس کنگره سلامت همراه بیان کرد: درس‌هایی که کووید ۱۹ به نظام سلامت داده، استفاده گسترده از فناوری اطلاعات در سیستم ارزیابی‌ها، ظرفیت ارتقاء سلامت و همه‌گیری‌ بیماری‌های مزمن در این کنگره مورد توجه شرکت کنندگان قرار می گیرد.

لنکرانی خاطرنشان کرد: برپایی این کنگره به صورت دو سالانه در شیراز به عنوان قطب علمی و فناوری اطلاعات، بسترساز رشد و تعالی در برپایی کنگره‌های علمی و پزشکی است.

وی اظهار کرد: در سال جاری این کنگره با رویکرد همه‌گیری بیماری کرونا برای کنترل و  اپیدمی این ویروس برگزار می‌شود و از دانشگاه‌های معتبر دنیا مدعوینی در این مراسم حضور دارند.

محور‌های کنگره پیشگیری و درمان کووید ۱۹ است

دبیر کنگره بین المللی سلامت همراه در ادامه این نشست خبری بیان داشت: سلامت همراه با رویکرد پیشگیری کنترل و درمان کووید ۱۹، خدمات بیماری محور در سلامت همراه، کارآفرینی، سرمایه گذاری و باز ارزیابی، کاربردی فناوری‌های سلامت در توانبخشی، سیستم اطلاعات سلامت و سلامت همراه در تصویرپردازی پزشکی و نیز نقش سلامت همراه در مراقبت از سالمندان، مهم‌ترین محور‌های کنگره است.

خلیل معصومی اضافه کرد: حضور ۱۰ سخنران از کشور‌های آمریکا، سوئد، قطر، پاکستان، استرالیا، ترکیه، ۱۲ دانشگاه کشور همچنین ۴۵ استاد برجسته، مسابقه اپلیکیشن برتر سلامت همراه، چاپ مقاله‌های برتر به صورت کتاب، لوح فشرده و انتشار در مجله معتبر جهانی و نیز برپایی نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش بنیان از جمله برنامه‌های اجرایی کنگره بین المللی سلامت همراه است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول