اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برگزاری مسابقات ورزشی نیروهای مسلح کرمانشاه به مناسبت دهه فجر

مسئول تربیت‌بدنی ارتش قرارگاه غرب گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات دو صحرانوردی با تجهیزات و تیراندازی با سلاح کمری به همت نیروی زمینی ارتش با حضور هفت تیم از یگان‌های نظامی استان برگزار شد.

برگزاری مسابقات ورزشی نیروهای مسلح کرمانشاه به مناسبت دهه فجر

 تورج امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات دو صحرانوردی با تجهیزات و تیراندازی با سلاح کمری به همت نیروی زمینی ارتش با حضور هفت تیم از یگان‌های نظامی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات دو صحرانوردی با تجهیزات که با حضور نیروهای نظامی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در تیپ ۳۵ نیروی مخصوص کرمانشاه برگزار شد در قسمت انفرادی ستوان یکم صادق محمودی اول، استوار دوم منوچهر شاه‌آبادی دوم و بسیجی تکاور سلام مرادی سوم شد.

مسئول تربیت بندی ارتش قرارگاه غرب ادامه داد: در امتیاز شماری تیمی در این مسابقات نیز، تیم الف تیپ ۳۵ نیرو مخصوص ارتش در جایگاه نخست، تیپ انصار الرسول سپاه در جایگاه دوم و تیم ب تیپ ۳۵ نیروی مخصوص در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی در تشریح شیوه برگزاری این مسابقات، گفت: این مسابقات ویژه نیروهای نظامی بوده و به مسافت هفت کیلومتر به صورت صحرانوردی با حمل کوله پشتی به وزن ۱۵ کیلوگرم برگزار شد.

امیری در خصوص برگزاری مسابقات تیراندازی با سلاح کمری نیز، اضافه کرد: مسابقات تیراندازی با سلاح کمری ۹ میلی‌متری نیز با هدف گرامی داشت دهه فجر، به میزبانی تیپ ۲۸۱ کرمانشاه برگزار شد و در این مسابقات به صورت تیمی تیم حفاظت هواپیمایی سپاه در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم نیروی زمین ارتش غرب در جایگاه دوم ایستاد و تیم نیروی انتظامی جایگاه سوم را از آن خود کرد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد و گفت: این مسابقات با هدف گرامیداشت این ایام و حفظ و ارتقای توان نظامی نیروی‌های نظامی غرب کشور به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهور اسلامی و با استقبال و همراهی سایر یگان‌های نظامی برگزار شد.

امیری ادامه داد: کرمانشاه به عنوان سینه ستبر ایران اسلامی همواره خواستگاه ورزشکاران و دلاوران دلیرمردی بوده است که توان رزم خود را در عرصه‌های مختلف نظامی و خدمت رسانی به مردم اثبات کرده‌اند، و برادران نظامی حاضر در یگان‌های مخلتف برای دفاع از آب، خاک و ارزش‌های ایران اسلامی با تمام توان و جان خود حاضر خواهند شد و از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول