اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۹ پروژه خدماتی و عمرانی در تویسرکان

هفتمین روز از دهه فجر ۳۹ پروژه خدماتی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۹ پروژه خدماتی و عمرانی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۳۹ پروژه خدماتی و عمرانی در تویسرکان با حضور معاونین فرماندار و تنی چند از مسوولان تویسرکان توسط فرماندار این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح پروژه اصلاح و بهینه شبکه فشار ضعیف روستای آرتیمان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان توسط معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تویسرکان صورت گرفت. ۴ هزار متر کابل خودنگهدار و نصب ۳۲ اصله پایه به منظور مقاوم سازی شبکه برق روستای آرتیمان به کار گرفته شده، شبکه برق روستای آرتیمان اوایل انقلاب به شبکه برق متصل شده بود.

افتتاح و بهره برداری از ۳۵ پروژه مخابرات با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در تویسرکان همزمان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد.

توسعه Idsl در شهر فرسفج، روستاهای باباپیر، شان آباد، قلعه نوروز، بوجان،ابودردا، آرتیمان، باباپیرعلی و سید شهاب و تبدیل کابل هوایی روستاهای قلعه آستیجان و نجفیه به زمینی، نصب دو کافوی نوری در شهر سرکان، تعداد ۳۲ پورت IDSl درروستای کنجوران علیا و ۳۲ پورت IDSl در روستای مبارک و ارتقا ۲ سایت تلفن همراه نسل ۳ به ۴ برخی از پروژه های افتتاحی مخابرات است.

افتتاح آسفالت کوچه والفجر۵ و جدولگذاری پیرکویه با صرف اعتبار ۸۲۵ میلیون تومان پروژه بعدی بود. طبق گفته شهردار شهر سرکان ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده به صورت دیون است.مبلغ  ۲۲۵ میلیون تومان هم قیر یارانه ای بوده است

طبق اذهان شورای شهر سرکان ساماندهی این پروژه مطالبه حدود ۴۰ ساله مردم است، گلایه از نماینده مردم تویسرکان به خاطر عمل نکردن به قولش در خصوص تامین قیر به منظور ساماندهی این پروژه بحث عنوان شده دیگر در این آیین بود.

هفتمین روز از دهه فجر کلنگ مجتمع گردشگری ریواسیجان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر مربع توسط فرماندار تویسرکان به زمین زده شد. اتمام عملیات اجرایی این پروژه برای سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

میزان سرمایه‌گذاری برای مجتمع گردشگری ریواسیجان ۱۲ میلیارد تومان اعلام شده که از این میزان مبلغ ۵ میلیارد تومان تسهیلات و مابقی آورده سرمایه گذار است، اشتغال زایی برای ۸۷ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم این پروژه به دنبال خواهد داشت.

 وضعیت کرونا در تویسرکان نارنجی شد

فرماندار تویسرکان نیز در آیین افتتاح پروژه ها، وضعیت کرونایی شهرستان تویسرکان را شکننده توصیف کرد و اظهار کرد: متاسفانه وضعیت کرونا در شهرستان از زرد به نارنجی تبدیل شده است.

سید رسول حسینی با تاکید بر اینکه تنها راه مبارزه با ویروس کرونا در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است گفت: همه مراسم های چون عروسی، عزا و دور همی ها به دلیل تجمع زمینه‌ساز شیوع ویروس کرونا است بنابراین همه ما باید برای کنترل این ویروس ابتدا از خود و خانواده خود شروع کنیم.

وی در ادامه در خصوص پروژه سرکان به برگزاری جلسه ای به قید فوریت از سوی مسوولان مربوطه تاکید کرد و گفت: مسکن ۶۰ واحدی سرکان و مسائل و مشکلات دیگر شهر سرکان را پیگیر هستیم.

فرماندار تویسرکان از پیگیری واگذاری تسهیلات روستایی به پروژه مجتمع گردشگری ریواسیجان خبر داد و گفت: این پروژه ضمن رونق گردشگری، اشتغال زایی زیادی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول