اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

روی آنتن رادیو گفت وگو می رود/ نقد صریح عرصه هنر در «شب چراغ»

برنامه «شب چراغ» با موضوع بررسی چالش های عرصه های مختلف فرهنگی و هنری روی آنتن رادیو گفت و گو می رود.

روی آنتن رادیو گفت وگو می رود/ نقد صریح عرصه هنر در «شب چراغ»

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه «شب چراغ» با موضوع بررسی چالش های عرصه های مختلف فرهنگی و هنری از 12 تا 22 بهمن هر شب از ساعت 22 تا 24 روی آنتن رادیو گفت وگو می رود.

فرهاد دهنوی، تهیه کننده «شب چراغ»  گفت: این برنامه به سردبیری امیرحسین سیدآقایی، هر دو شب به یک رشته هنری اختصاص دارد؛بررسی جشنواره های فجر نیز در دستور کار این برنامه است.

دهنوی با بیان اینکه در دو شب اول این برنامه بازخوردهای زیادی در فضای مجازی داشتیم تاکید کرد: دکتر شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تاتر به عنوان کارشناس مجری سکان نقد و چالش در حوزه فرهنگ را به دست داشت و در دوشب اول با حضور نسل های مختلف این رشته هنری مسائل و دغدغه ها برای انتقال به مسئولین مطرح کردیم.

وی درباره ویژگی اصلی «شب چراغ» بیان کرد: برخلاف خیلی از برنامه های فرهنگی که نقد دوستانه نسبت به موضوعات دارند  شب چراغ سعی کرده به طور صریح به نقد مشکلات و کاستی های عرصه های فرهنگی و جشنواره های هنری فجر بپردازد و گفت وگوها با حضور همه صنوف ، سنین و طیف های مختلف هر رشته هنری و در قالبی چالشی انجام می شود.

دهنوی با اشاره به اینکه ما نقد می کنیم تا مسئولین بشنوند افزود: در برنامه «شب چراغ» تا به حال به هنرهای نمایشی و جشنواره تئاتر فجر، موسیقی و جشنواره موسیقی فجر و دیگر عرصه های هنری پرداخته شده است. شهرام گیل آبادی، امین خرمی، مریم جلالی و شهاب دارابیان کارشناس مجریان این برنامه در این 10 شب هستند.

به گفته تهیه کننده «شب چراغ» ، این برنامه 20 و 21 بهمن به سینما و جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد و با حضور دکتر مریم جلالی و میلاد دخانچی، به گفت و گو با اهالی هنر هفتم پرداخته خواهد شد. دو شب پایانی این برنامه نیز به شعر و ادبیات انقلاب اسلامی با اجرا و کارشناسی شهاب دارابیان، یکی از کارشناسان حوزه کتاب اختصاص دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول