اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مکتب حاج قاسم غوغایی در دنیا به پا کرد

نماینده ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: همه شهدا گل‌ها و نمونه‌هایی بودند که منطق آن‌ها امام حسینی بود و دیدید که منطق و مکتب حاج قاسم چه غوغایی در دنیا به پا کرد.

مکتب حاج قاسم غوغایی در دنیا به پا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده نماینده ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه در مراسم گرامیداشت دهه فجر و پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم مهدی ثامنی راد در مسجد حضرت خدیجه(س)، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی چهل و دو ساله شد و گام دوم را هم با ملت ایران اقتدار بر داشتند.

وی گفت: شهید حقیقت زنده بوده و دارای درک و اثرگذار است و باید باور کنیم که تاکنون همین اراده شهدا این کشور را استوار نگه داشته است، نیاید روزی که بد عمل کنیم و شهدا هم با ما قهر کنند چرا که امروز همه چیز خود را از شهدا داریم.

نماینده ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه بیان کرد: مسجدها سنگر هستند که از آن‌ها جرقه اصلی انقلاب زده شد و در پهنای این کشور و دنیا آوازه انقلاب رسید.

حجت الاسلام علیزاده افزود: امید است به سمت و سوی برویم که از همین مساجدها امور را اداره کرد.

وی اضافه کرد: باید فرهنگ و نگاه مسجدی در جامعه حاکم باشد و نبض مدیریت ها کوچک و بزرگ را در کشور دست بگیرند، جوانانی که استعدادهایشان در همین مسجدها شکوفا شده است.

نماینده ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه  عنوان کرد: همه شهدا گل‌ها و نمونه‌هایی بودند که منطق آن‌ها امام حسینی بود و دیدید که منطق و مکتب حاج قاسم چه غوغایی در دنیا به پا کرد و شاگردان این مکتب همچون شهید ثامنی راد است.

حجت الاسلام علیزاده یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی سال‌ها پیش نشستند و نقشه کشیدند برای این کشور و حال می‌بینیم همان آتش گیربان گیر خودشان شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول