اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مسؤولان قم باید مسؤولیت پذیر و پاسخگو باشند

استاندار قم گفت: تأکید مدیریت استان همواره بر این است که مسؤولان استانی بر اساس الگوی مطلوب و البته کارنامه و برنامه مشخص، باید هم مسؤولیت پذیر و هم پاسخگو باشند.

مسؤولان قم باید مسؤولیت پذیر و پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست عصر امروز در آیین افتتاح همزمان 212 پروژه استانی با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه مسائل استان هر هفته در شورای معاونان استانداری رصد می شود خاطر نشان کرد: استان قم با وجود وسعت کم و تک شهرستانی بودن، سرمایه های عظیم و نهفته ای دارد که می تواند سبب پیشرفت های بزرگ باشد.

وی وجود مراجع معظم تقلید را یکی از این سرمایه های عظیم استان خواند و گفت: تأکید مدیریت استان همواره بر این بوده و هست که مسؤولان استانی بر اساس الگوی مطلوب و البته کارنامه و برنامه مشخص، باید هم مسؤولیت پذیر و هم پاسخگو باشند.

استاندار قم یادآور شد: تحقق دولت الکترونیک یکی از برنامه های مهم استان است، ضمن آن که امروز همه دستگاه های اجرایی و تا پایان سال مکلف شدند حداقل سه فعالیت خود را برای تحقق هرچه بیشتر دولت الکترونیک معرفی کنند.

سرمست افزود: استان قم در این سال ها شاهد پروژه های عمرانی نافرجام و یا نیمه تمام زیادی بوده است، یکی از برنامه های بنده در دوران مسؤولیت این بود که همه پروژه های عمرانی با پیشرفت 80 درصد و بیشتر باید هرچه سریع تر افتتاح شوند که این مهم همچنان با برنامه محوری مدیریت شهری پیگیری می شود.

وی درباره حوزه مدیریت اقتصادی در استان اذعان کرد: برنامه های راهبردی مدیریت استان بر محور اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برنامه ریزی شده است و خوشبختانه استان قم در این زمینه و در سطح کشور رتبه خوبی دارد.

استاندار قم همچنین درباره مدیریت حوزه امنیتی، سیاسی و اجتماعی بیان کرد: تحول در این حوزه در دستور کار بوده و هست و تلاش شده تا بر اساس یک نگرش علمی و سیستمی به این موضوع توجه شود.

وی سیاست کلی استان را تقویت آرامش و ایجاد و تداوم فضای اعتدال خواند و اضافه کرد: هماهنگی و انسجام در بین مسؤولان استان و همچنین تلاش برای همراه کردن مردم با سیاست ها و برنامه های استان به برکت حضور مراجع عظام تقلید و روحانیون معظم از جمله اهدافی است که در این سال ها و در استان قم پیگیری شده است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول