اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عملیات اجرایی احداث تالار مرکزی سمنان آغاز می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث تالار مرکزی سمنان هفته آینده توسط استاندار سمنان به زمین زده می‌شود.

عملیات اجرایی احداث تالار مرکزی سمنان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت ساخت تالار مرکزی سمنان اظهار کرد: تالار مرکزی سمنان یکی از مطالبات جدی مردم بود که به‌صورت ویژه از سوی استاندار سمنان در دستور کار قرار گرفت و با فراهم شدن مقدمات، طی هفته آینده کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث آن توسط استاندار زده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و در مرحله اول ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای شروع فاز اول این طرح تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه طی برگزاری مناقصه انتخاب شده که با عقد ضمانت‌نامه اجرایی با این پیمانکار، عملیات اجرایی ساخت آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: مباحث باقیمانده در مسیر اجرایی شدن کلنگ‌زنی طرح در این جلسه بررسی شد و در ادامه مسیر نیاز است تا تمامی دستگاه‌های متولی امر ازجمله شهرداری، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌طورجدی پای‌کار باشند.

مشکلات منطقه خطیرکوه رسیدگی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین در هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست مشورتی بررسی و رسیدگی به مشکلات روستاهای منطقه خطیرکوه شهرستان مهدی‌شهر در خانه ورزش روستای پاقلعه با بیان اینکه توسعه امور شهری و دستیابی به شهرهای آباد همواره در گرو داشتن روستاهایی توسعه‌یافته و آباد است، گفت: موارد، مباحث و مسائل روستاهای این منطقه طی بازدید به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بررسی و مصوبات در جلسه‌ای ویژه تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شود.

فخری اضافه کرد: توسعه روستاها و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سکونت مطلوب در مناطق روستایی، مهاجرت معکوس به روستاها را رقم زده و یقیناً حاشیه‌نشینی را نیز کمرنگ خواهد کرد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های بسیار خوبی در روستاهای استان سمنان وجود دارد، افزود: مردم روستایی خونگرم و مهمان‌نواز هستند و رسیدگی به امورات آنها نیز امری واجب و ضروری است؛ روستائیان نیز می‌توانند برای تسریع در انجام مصوبات، مطالبه‌گری داشته باشند که امری بسیار ارزشمند است و باید تقویت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن تأکید بر رسیدگی ویژه به مطالبات مطرح‌شده از سوی اهالی منطقه خطیرکوه در این بازدید، عدم توجه و اجرایی نشدن قول‌هایی که توسط مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در راستای رسیدگی به مطالبات روستائیان داده می‌شود را امری ناپسند دانست.

فخری گفت: مدیران باید نسبت به قول خود پایبند بوده و در مهلت زمانی مقرر انجام‌وظیفه کنند و اگر در مواردی امکان اقدامات اجرایی نیست، مدیران باید با سعه‌صدر و به‌صورت منطقی موانع را برای مردم توضیح دهند و در این صورت مردم خونگرم و مهربان روستایی نیز یقیناً همراهی و مساعدت ویژه‌ای خواهند داشت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول