اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

تولید انیمیشن برای سازمان پسماند/ «کاپی» در 100 قسمت ساخته خواهد شد

مجری طرح انیمیشن «کاپی» گفت: برای اولین بار برای سازمان پسماند شخصیت مسکات درست کردیم. کاپی چیزی شبیه شخصیت- برند است که در راستای پسماند زباله صحبت می کند و سعی داریم تا در این بخش فرهنگسازی صورت بگیرد.

تولید انیمیشن برای سازمان  پسماند/ «کاپی» در 100 قسمت ساخته خواهد شد

«مسعود صفوی» مجری طرح مجموعه انیمیشن «کاپی» به تهیه کنندگی دریا صفوی و کارگردانی‌گلنوش شریفی، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: این روزها نگارش مجموعه انیمیشن کاپی به پایان رسیده است و با پایان نگارش، تولید این مجموعه ۱۰۰ قسمتی آغاز شده است.

 

وی درباره ویژگی های این انیمیشن نیز گفت: برای اولین بار برای سازمان پسماند شخصیت مسکات درست کردیم. کاپی چیزی شبیه شخصیت_ برند است که در راستای پسماند زباله صحبت می کند. در واقع یک شخصیت طراحی شده است که می تواند معرف یک برند باشد و هر شرکتی می تواند از کاربردهای مسکات برای بازاریابی قوی تر بهره ببرد.

 

صفوی افزود: از آنجایی که قصد فرهنگ سازی با این عروسک را داریم عروسک های پولیشی اش نیز  طراحی و ساخته شده است و قرار است بعد از پایان پخش این مجموعه انیمیشن روانه بازار شود تا بتوانیم در این زمینه فرهنگ سازی خوبی را به مخاطبانمان القا کنیم. 

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول