اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«ماهیدشت» با ثبت ۷۵ میلی‌متر بارندگی رکورددار بارش‌ها در کرمانشاه/ سامانه بارشی از امروز تضعیف می‌شود

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص میزان بارش‌های اخیر سطح استان، گفت: ماهیدشت با ۷۵ میلی‌متر و سومار با ۱۰ میلی‌متر بیشترین و کمترین میزان‌بارش‌ها را داشتند.

«ماهیدشت» با ثبت ۷۵ میلی‌متر بارندگی رکورددار بارش‌ها در کرمانشاه/ سامانه بارشی از امروز تضعیف می‌شود

محمد خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت جوی استان، اظهار داشت: طی یکی دو روز اخیر شرایط ناپایداری را سپری کردیم که باعث آبگرفتگی معابر شد و در ارتفاعات و گردنه‌های استان بارش برف را نیز داشتیم.

وی در خصوص میزان بارش‌های سطح استان، گفت: میزان بارش شهر کرمانشاه طی سامانه اخیر به ۶۳ میلی‌متر رسید که ماهیدشت با ۷۵ میلی‌متر و سومار با ۱۰ میلی‌متر بیشترین و کمترین میزان‌بارش‌ها را داشتند.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: بارش سال زراعی جاری یعنی از ابتدای مهرماه تا به امروز شهر کرمانشاه، ۲۶۸ میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: طبق تحلیلی که از نقشه‌های هواشناسی داشتیم، از امروز شرایط ناپایدار جو منطقه تضعیف خواهد شد و بارش‌های پراکنده را شاهد خواهیم بود.

خسروی اضافه کرد: هوای استان تا اواخر وقت امروز هم کمابیش تحت تاثیر سامانه بارشی فعال در منطقه نیمه‌ابری تا ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و بارندگی غالبا به شکل پراکنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین طی امروز و فردا تشکیل مه صبحگاهی در پاره‌ای از نقاط دور از انتظار نخواهد بود اما از روز سه‌شنبه تا آخر هفته شرایط پایداری بر جو استان حاکم می‌شود و طی این مدت به استثنای افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا پدیده خاص دیگری برای استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

خسروی خاطرنشان کرد: حداقل دمای هوای امروز شهر کرمانشاه به یک درجه سانتی‌گراد رسید و پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوای امروز شهر به ۱۱ درجه سانتی‌گراد برسد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول