اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رزمایش سپاه برای کمک به محرومان؛ از اهدای ۵۵۰۰ جهیزیه تا ساخت و بازسازی ۱۰۱ خانه

معاون عملیات سپاه کربلا از تهیه جهیزیه نوعروسان برای ۵ هزار ۴۸۱ نفر هم در طول یک هفته رزمایش خبر داد و گفت: ۲۲ واحد مسکن محرومان ساخته و ۷۹ واحد خانه هم بازسازی شد.

رزمایش سپاه برای کمک به محرومان؛ از اهدای ۵۵۰۰ جهیزیه تا ساخت و بازسازی ۱۰۱ خانه

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین علیزاده با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در دهه فجر در سراسر استان به آخرین اقدامات در طول یک هفته پرداخت و اظهار کرد: این رزمایش با حضور ۲ هزار دسته رزمی در قالب پایگاه‌های مقاومت، در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه شامگاه یاد یاران عصر هر روز در حال برگزاری است از تعداد ۱۲ هزار ۷۰۰ مرحله حضور دسته‌های رزمی به پایگاه‌های مقاومت خبر داد و افزود: ۹۲۵ روحانی در برنامه شامگاه یاد یاران حضوری فعال داشتند و شور انقلابی توسط بسیجیان در محلات جاری شد.

معاون عملیات سپاه کربلا در ادامه از حضور ۱۴۸ هزار بسیجی در شامگاه یاد یاران هم خبر داد و اضافه کرد: در طول یک هفته از برگزاری رزمایش  بیش از ۳ هزار گشت رضویون در قالب گشت پیاده و خودرویی هم اجرا شد.

 به گفته علیزاده در طول ۷ روز از رزمایش یک هزار و ۶۶۰ تور ایست و بازرسی در محلات و نقاط مختلف برپاشده است که در مجموع ۱۸ هزار ۵۰۰ بسیجی در آن شرکت کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۵۳۸ گروه جهادی برای رفع آلودگی و پدافند زیستی فعالیت کردند، گفت: ۲ هزار ۶۰۰ نفر هم در طول این هفته  پای‌کار بودند.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا ادامه داد: ۷۴۵ تیم اطلاعاتی بالغ بر یک هزار ۹۰۰ نفر در طول یک هفته در رزمایش شرکت داشتند.

علیزاده  در ادامه با اعلام اینکه  ۸ هزار ۳۰۰ بسته معیشتی در این هفت روز رزمایش به مردم نیازمندان اهدا شد،گفت: در عرصه سازندگی در این یک هفته نیز هزار گروه جهادی متشکل از ۴ هزار ۸۰۰ نفر نیز به مردم در حال خدمات‌رسانی بودند.

معاون عملیات سپاه کربلا از تهیه جهیزیه نوعروسان برای ۵ هزار  ۴۸۱ نفر هم در طول یک هفته رزمایش خبر داد و افزود: ۲۲ واحد مسکن محرومان ساخته و ۷۹ واحد خانه هم بازسازی شد.

علیزاده در ادامه با اشاره به اهدای ۵۶ بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند، اضافه کرد: ۱۶۴ نفر هم در مسئله اشتغالزایی، و همچنین بیش از ۵ هزار حلقه بصیرتی بالغ بر  حضور ۳۳ هزار بسیجی  از دیگر برنامه‌های دیگر رزمایش در طول یک هفته بود.

وی با بیان اینکه یک هزار ۵۰۰ نفر از میز خدمت بهرمنده شدند، افزود: در شیف ایثار هم ۹۴ شیفت  برگزار شد که ۲۳ هزار ۴۰۰  نفر در این شیفت ایثار شرکت کردند.

 معاون عملیات سپاه کربلا با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی  هم بیش از ۹۰ هزار ماسک و دستکش را در تور‌های ایست و بازرسی بین مردم توزیع کرد، خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی هم با توجه به شرایط کرونایی، ۲ هزار ۳۴۰ مسابقه ورزشی در طول یک هفته برگزار که ۷ هزار نفر از بسیجیان حضور داشتند.

به گفته علیزاده در فضای مجازی هم  بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ هشتگ در رابطه با رزمایش الی بیت‌المقدس توسط کاربران ترند شد.
 
انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول