پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

دیگر رسانه ها

راهبرد رسانه‌ای پنج‌گانه اصلاح‌طلبان برای فرار از کارنامه روحانی/ تاثیر روانی روابط خوب یا بد سران قوا در مردم

با نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، عناصر اصلاح‌طلب تلاشهای خود برای جدا کردن جریان اصلاحات از عملکرد دولت و فرار از پاسخگویی در قبال مشکلات به وجود آمده برای مردم را افزایش داده‌اند.

راهبرد رسانه‌ای پنج‌گانه اصلاح‌طلبان برای فرار از کارنامه روحانی/ تاثیر روانی روابط خوب یا بد سران قوا در مردم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، بولتن جهان‌نیوز به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهد پرداخت. بیست و هشتمین شماره این بولتن  را در ادامه می‌خوانید:

راهبرد رسانه‌ای ۵گانه اصلاح‌طلبان برای فرار از کارنامه روحانی

با نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، عناصر اصلاح‌طلب تلاشهای خود برای جدا کردن جریان اصلاحات از عملکرد دولت و فرار از پاسخگویی در قبال مشکلات به وجود آمده برای مردم را افزایش داده‌اند. بر اساس این گزارش، راهبرد رسانه‌ای بخش قابل توجهی از جریان اصلاحات برای فرار از کابوس کارنامه دولت روحانی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ به شرح ذیل است:

۱-سابقه سیاسی حسن روحانی اصولگرایی بوده نه اصلاح طلبی

۲-روحانی نزدیکترین فرد در میان نامزدهای اصولگرا به ما بود

۳-روحانی آدم مغروری است و به نصایح اصلاح طلبان در اداره کشور گوش نکرد

۴- روحانی پس از رسیدن به قدرت، وعده هایی که به جریان اصلاحات داد را فراموش کرد

۵-جدی ترین نقدها به دولت روحانی از سوی اصلاح طلبان بوده و ما شریک کارنامه روحانی نیستیم

واکنش قابل تامل کاربران فضای مجازی به نامزدی نظامیان در انتخابات

رصد و پایش فضای مجازی نشان می‌دهد که بیش از ۸۱ درصد پیام‌های کاربران درباره بحث نامزدی نظامیان در انتخابات ۱۴۰۰، پیام‌ها خنثی بوده است.

آماری قابل توجه درباره تاثیر روانی روابط خوب و یا بد سران قوا در مردم

رصد فضای مجازی و واکنش های مردمی نشان می دهد که درصد قابل توجهی از مردم از بگو و مگوهای سیاسی و بداخلاقی های علنی سران قوا نسبت به به یکدیگر استقبال نمی کنند و این موضوع سبب واکنش های منفی در جامعه می شود. بر اساس یک تحقیق نیز بداخلاقی های سیاسی سران قوا با یکدیگر سبب ایجاد ناامیدی جدی در بخش های از مردم از کارآمدی حاکمیت می شود.

این در حالیست که بر اساس یک نظرسنجی از نگاه ۶۱.۵ پاسخگویان هماهنگی قوای سه گانه تاثیر «خیلی زیاد و زیاد»ی در بهبود اوضاع اقتصادی کشور دارد و در مقابل این تاثیر از سوی ۲۱.۶ درصد دیگر به میزان «کم و خیلی کم» ارزیابی شده است.

میزان دقیق آرای مردم به شرح ذیل است: (خیلی زیاد ۳۸.۶ درصد)، (زیاد ۲۲.۹ درصد)، (کم ۱۰.۸ درصد)، (خیلی کم ۱۰.۸ درصد)، (نظری ندارم ۱۶.۸درصد)

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول