اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تحقیق و تفحص‌ها در مجلس باید نتیجه بخش باشد نه اقدامی صوری

نماینده خمینی شهر در مجلس با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت ملی دخانیات ایران گفت: هیات رئیسه باید نظارت کند که این تحقیق و تفحص‌ها نتیجه بخش باشد نه اقدامی صوری.

تحقیق و تفحص‌ها در مجلس باید نتیجه بخش باشد نه اقدامی صوری

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 19 بهمن) مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقاضای تعدادی از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از شرکت ملی دخانیات ایران اظهار داشت: در روز نخست تشکیل مجلس، رئیس قوه مقننه آماری از میزان تحقیق و تفحص در ادوار گذشته ارائه کرد و مشخص شد از تعداد چند صد تحقیق و تفحص، صرفاً 10 تا 15 مورد به سیستم قضایی ارسال شده که به دلیل مستندات کلی، حکمی برای آنها صادر نشد.

وی افزود: من از شهرستانی صحبت می کنم که تولیدکننده تنباکوی زرد طلایی، تنباکوی صادراتی است. از کشاورزان شهرستان خمینی شهر بالغ بر 8 میلیارد تومان تنباکو خریداری شده که مطالبات آنها دیر پرداخت می‌شود.

نماینده خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: از هیات رئیسه مجلس تقاضا دارم به قولی که در برابر آیین نامه داده است عمل کرده و کاری کند تا وظایف نظارتی و تحقیق و تفحص‌ها به نتیجه برسد.

نقد علی افزود: تاکنون در ادوار مختلف مجلس 2 بار شرکت دخانیات مورد تحقیق و تفحص مجلس قرار گرفت اما نتیجه‌ای نداشت.

نماینده مردم خمینی شهر اظهار داشت: از هیات رئیسه می‌خواهم سازوکاری طراحی کنند تا وظیفه نظارتی منتج به نتیجه شود و صرفاً کار صوری انجام نشود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول