اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

درج آگهی استخدام با چند کلیک ساده در سایت جاب یابی

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای یافتن شغل مورد نظرتان به هرجا سر زده باشید، یا به عنوان کارفرما برای استخدام نیروی مطمئن و با تجربه آگهی خود را در روزنامه ها و سایت های مختلف ثبت کرده باشید. سوال اینجا است که چگونه می توان با ثبت آگهی رایگان نیروی کار مطمئن و با تجربه استخدام کرد؟

درج آگهی استخدام با چند کلیک ساده در سایت جاب یابی

چه سایت هایی برای ثبت آگهی استخدام رایگان مناسب هستند و برای این کار باید چه مسائلی را در نظر داشته باشیم. با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریابید.
راه های ثبت آگهی استخدام کدام است؟
برای استخدام نیروی کار شما چند راه پیش رو دارید که در این بخش به آنها می پردازیم.
روزنامه های کثیرالانتشار
یک روش سنتی برای استخدام نیروی انسانی در رده های شغلی مختلف این است که در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی استخدام ثبت کنید اما با توجه به این که در سالهای اخیر روزنامه ها از اقبال عمومی کمتری نسبت به سایر رسانه های جمعی برخوردار است به نظر می رسد روش پربازده و مقرون به صرفه ای نباشد.
شبکه های اجتماعی
روش دیگر که برای ثبت آگهی استخدام شرکت خود می توانید از آن استفاده کنید، شبکه های اجتماعی هستند. در شبکه های اجتماعی میلیون ها کاربر وجود دارد، اما مشکلی در این روش دیده می شود این است که اولا شبکه های اجتماعی رسمیت مورد نظر را ندارند، ثانیا پیدا کردن کاربران هدف در این شبکه ها کمی سخت است. بنابراین ممکن است زمان رسیدن به نتیجه در این روش ثبت آگهی استخدام طولانی باشد.
سایت کاریابی
در حال حاضر وبسایت های زیادی تحت عنوان سایت استخدامی با هدف انتشار اخبار و آگهی های استخدامی وجود دارد که می توان برای حصول نتیجه سریع و مناسب از آنها استفاده کرد. مطمئنا استفاده از این سایت ها با توجه به این که راه های زیادی برای جذب کاربران هدف دارند بهترین راه برای دستیابی به رزومه های قابل قبول در عناوین شغلی مختلف خواهد بود.
مزایای ثبت آگهی استخدام در سایت کاریابی
درج آگهی استخدام در سایت های کاریابی به شکل های مختلفی امکان پذیر است، برخی از این سایت ها خدمات خود را با مبلغ مشخصی در اختیار کاربران قرار می دهند، برخی دیگر نیز امکان ثبت آگهی استخدام رایگان را برای کارفرما فراهم می کنند، به این ترتیب می توان از مزایای این سایت ها بهره مند شد، این مزایا به شرح زیر است:
دستیابی به بانک رزومه سایت کاریابی دارید
یکی از مهمترین مزایای ثبت آگهی در سایت کاریابی این است که کارفرما به بانک رزومه کارجویانی که به دنبال عنوان شغلی مورد نظر هستند دسترسی پیدا می کنند. به این ترتیب اطلاعات کسانی که به دنبال یافتن شغل مورد نظر کارفرما هستند در اختیار وی قرار میگیرد.
در معرض دید کارجویان هستید
یکی دیگر از مزایای ثبت آگهی رایگان در سایت کاریابی این است که آگهی شما در معرض دید بازدیدکنندگانی که

جویای کار هستند قرار میگیرد، بنابراین شانس دیده شدن توسط مجموعه هدف در این سایت ها بسیار بالا است. کاربرانی به سایت های کاریابی مراجعه می کنند جویای کار هستند، بنابراین آگهی شما صد در صد هدفمند در این سایت ها به نمایش در می آید.

آگهی های استخدامی در این سایت ها طبقه بندی شده هستند
آگهی شما با توجه به رده های شغلی مورد نظرتان در یکی از گروه های سایت کاریابی نمایش داده می شود، بنابراین کارجویانی که در جستجوی رده شغلی درج شده هستند به شکل هدفمند به این آگهی دسترسی دارند. این مسئله باعث می شود که بهره وری دیده شدن آگهی چندین برابر شود.
صرفه جویی در هزینه و زمان کارفرما
وقتی در سایت های کاریابی آگهی استخدام منتشر می کنید رزومه کارجویان مرتبط برای شما ارسال می شود، بنابراین شما می توانید با کارجویان مورد نظرتان تماس بگیرید، نسبت به شیوه های استخدام سنتی زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود و نیازی به پاسخگویی به تلفن یا مراجعات حضوری بی حاصل ندارید.
سایر خدمات سایت کاریابی
سایت کاریابی در واقع یک واحد خدماتی آنلاین است که تمام خدمات کاریابی را در اختیار کارجویان قرار میدهد، همچنین به عنوان یک منبع معتبر نشر آگهی های استخدامی کارجویان می توانند آگهی های استخدامی معتبر و سایر اخبار استخدامی روز از جمله استخدام نهادهای دولتی ، خصوصی و استخدام بانک در سال 1400 را در این سایت ها دنبال کند.
سایت استخدامی جاب یابی
گروه خدماتی سایت جاب یابی به منظور دسترسی سریع و آسان کارجویان و کارفرمایان به منابع اطلاعاتی استخدامی و با ارائه خدمات معتبر و هدفمند دراین زمینه مشغول به فعالیت است. در جاب یابی علاوه بر دسترسی به آخرین اخبار استخدام ارگان ها و سازمان های دولتی از جمله بانک ها، نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و ... امکان تعامل و ارتباط مستقیم کارجو و کارفرما به منظور تسهیل در ارتباطات و همچنین دستیابی به اطلاعات مرتبط برای هردو گروه فراهم شده است.
کارفرمایان می توانند با ثبت آگهی استخدام رایگان در جاب یابی، آگهی استخدامی خود را در معرض دید هزاران کارجوی هدف قرار داده و رزومه های مرتبط دریافت کنند. این ویژگی باعث می شود که در مدت زمان کمتر به نتیجه دلخواه رسید.
ما در جاب یابی سعی کرده ایم بستر مناسب برای دسترسی کارفرما به رزومه های مرتبط و دسترسی کارجو به اخبار و آگهی های استخدامی مورد نظر را به صورت آنلاین، بدون وقفه و در هر زمان و مکانی فراهم نماییم. به امید این که خدمات ارائه شده سایت جاب یابی بتواند راه روشنی پیش روی کارجویان و کارفرمایان در این عرصه قرار دهد.

نشانی سایت جاب یابی: http://jobyabi.com/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول