اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح کارخانه «کنسانتره کرومیت» در منوجان

کارخانه کنسانتره کرومیت با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفر در منوجان افتتاح شد.

افتتاح کارخانه «کنسانتره کرومیت» در منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار کرمان، رئیس سازمان صمت جنوب کرمان و جمعی از مسئولان محلی کارخانه فرآوری کرومیت افتتاح شد.

مسلم مروجی رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در حاشیه این افتتاحیه گفت: عملیات احداث کارخانه تولید کنسانتره کرومیت با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال توسط از بخش خصوصی یک سال پیش آغاز شد.

وی عنوان کرد: این کارخانه با پیگیری‌های این سازمان، همت سرمایه‌گذار و حمایت مسئولان توانسته طی یک سال و نیم تکمیل و به بهره‌برداری برسد که این نشان از توجه ویژه و تسریع در فعال‌سازی صنایع و پیشرفت اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه دارد.

مروجی با اشاره به اینکه این واحد صنایع معدنی ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تن کنسانتره با عیار ۹ درصد و ۲۵ هزار تن کنسانتره با عیار ۳۲ درصد را دارد، عنوان کرد: این کارخانه برای ۸۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۵ واحد با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد ریال آماده افتتاح است که با افتتاح این واحدها برای ۷۰۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول