اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در زاهدان افتتاح شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان از افتتاح مدرسه ۶ کلاسه توسط بنیاد برکت وابسته به این ستاد در حاشیه شهر زاهدان خبر داد.

مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در زاهدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا راشکی صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه منطقه کریم اباد که با حضور دکتر مدنی مدیر عامل بنیاد برکت در حاشیه شهر زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بنیاد برکت تعهد ساخت ۵۶ مدرسه را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز کرده این مدرسه نیز با همین عنوان در منطقه کریم آباد حاشیه شهر زاهدان افتتاح شده است.  

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان بیان کرد: کل اعتبار پروژه  کریم آباد دو میلیارد و دویست میلیون تومان  بوده که تعهد بنیاد برکت ۶۱۰ میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: مجموع مدارسی که بنیاد برکت در استان سیستان و بلوچستان تعهد داشته است ۱۷۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است که از این تعداد ۱۲۰ مدرسه با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

 وی تعداد پروژه های عمرانی بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان را سه هزار پروژه بیان کرده افزود: اعتباری که برای این پروژه ها در نظر گرفته شده بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول