اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش ژیمناستیک: به کسب سهمیه نزدیک شدیم/در تیم ملی هم رفاقت است هم رقابت

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران گفت: برنامه ریزی فدراسیون باعث شد به کسب سهمیه نزدیک شویم.

ملی‌پوش ژیمناستیک: به کسب سهمیه نزدیک شدیم/در تیم ملی هم رفاقت است هم رقابت

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله جامعی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، در خصوص وضعیت تمرینات خود اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات خود را در بودشهر دنبال می‌کنم و شرایظ خوبی دارم.

وی در مورد اردوی تیم ملی ژیمناتسیک هنری که در قزوین برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ما چند اردو را به صورت آنلاین برگزار کردیم و در ادامه هم اردوی تیم ملی در قزوین برگزار شد که واقعا اردوی خیلی خوبی بود.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران با اشاره به اینکه در سه چهار سال اخیر برنامه‌ریزی‌های خوبی برای تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران انجام شده، گفت: اردوها و اعزام‌های زیادی در این مدت داشتیم و این در حالیست که به خاطر مشکلات فراوان اقتصادی، اعزام به مسابقات واقعا کار سختی است، اما مسئولان فدراسیون پای کار بودند و توانستند شرایط مناسبی را برای تیم ملی ایجاد کنند. همه این برنامه‌ریزی‌ها باعث شد ژیمناسیک ایران به کسب سهمیه المپیک نزدیک شود.

وی در خصوص جو تیم ملی ژیمناستیک تصریح کرد: بین ژیمناست‌هایی که در اردو حضور دارند صمیمیت و دوستی زیادی برقرار است و در عین حال که رقابت وجود دارد اما همه با هم رفیق هستند.

جامعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تیم ملی به ژیمناست‌های جوان بها داده شده و شاهد حضور آنها در اردوهای تیم ملی هستیم.نتایجی هم که در این چند سال به دست آمده نشان‌دهنده عملکرد موفق فدراسیون ژیمناستیک بوده است. امیدوارم در نهایت ژیمناستیک ایران بتواند سهمیه المپیک توکیو را به دست بیاورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول