اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

دستاوردهای علمی بسیج از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند/ از ایده‌های جوانان پشتیبانی می‌کنیم

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما در مسیر گاوم دوم انقلاب اسلامی خودکفا می‌شویم و نیازهای اقتصادی کشور را برطرف می‌کنیم، اظهار داشت: با این دستاوردهای علمی از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود و می‌توانیم صادرات داشته باشیم.

دستاوردهای علمی بسیج از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌کند/ از ایده‌های جوانان پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز (یکشنبه ۱۹ بهمن) در جشنواره مجازی ملی علم و فناوری و نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری بسیج در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در دهه فجر گفت: این موضوع بیانگر آن است که انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی در ایران عزیز، آغاز یک راه جدید است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب، توانمندی‌های علمی ناچیزی داشتیم اما امروز وقتی بررسی می‌کنیم می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت جوانان عزیز و اقشار دانش‌ورز، توانسته‌ایم در دنیا جزو رتبه‌های برتر در رشته‌های علمی و فناوری، مهندسی و پزشکی باشیم.

سلیمانی تصریح کرد: امروز هر موضوعی را که بررسی کنیم می‌بینیم ایران اسلامی برای عملکرد خودش کارنامه درخشانی دارد و دنیا این موضوع را می‌داند و باور کرده است.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب یک سازماندهی جدید است برای اینکه راهی را که می‌خواهیم طی کنیم همراه با یک جهش باشد و ما این مسیر را باید با روحیه جهادی و تکیه به جوانان عزیز ادامه دهیم تا بتوانیم تمدن سازی کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج به دنبال آن است که استعدادهای مختلف را شناسایی و از ایده‌های آن‌ها پشتیبانی و حمایت کند تا این محصولات علمی و فناورانه تبدیل به تولیدات قابل استفاده در کشور شود و تولید ثروت کند.

سلیمانی با بیان اینکه ما در این مسیر خودکفا می‌شویم و نیازهای اقتصادی کشور را برطرف می‌کنیم، اظهار داشت: با این دستاوردهای علمی از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود و می‌توانیم صادرات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: هدف ما تصرف مرزهای علم و فناوری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول