اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پدر و مادران شهدا را باید به پاس تربیت فرزندانشان تکریم کرد

رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: مادران و پدران شهدا فرزندانی در این سطح تربیت و به انقلاب عرضه کردند، از این رو مقام آنها کمتر از مقام شهدا نیست و باید آنها را تکریم کنیم.

پدر و مادران شهدا را باید به پاس تربیت فرزندانشان تکریم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فراسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، رئیس حوزه هنری خوزستان با خانواده شهید عبدالکریم کروسی از شهدای انقلاب دیدار نمود و در حاشیه این دیدار اظهار کرد: هدف از این دیدار تجدید بیعت با مسیر و آرمان‌ها و اهدافی بود که شهدا در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی دنبال می‌کردند از جمله شهید کروسی که در مسیر پیروی انقلاب به شهادت رسید.

وی افزود: در بین شهدا،کمتر به شهدای پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته شده که می‌طلبد بیش از پیش قدردان آنها باشیم و با سبک زندگی آنها آشنا شویم و در مورد آنها اطلاعات کسب کنیم.

رئیس حوزه هنری خوزستان بر پاسداشت مقام مادر شهدا تاکید کرد و گفت: آن چیزی که مهم است این است که شهیدان ما در دامان مادران و پدرانی بزرگ شدند که فرزندانی برای این انقلاب در این سطح تربیت به انقلاب عرضه کردند از این رو مقام آنها کمتر از مقام شهدا نیست و باید آنها را تکریم کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این دیدار، مادر و برادر شهید کروسی خاطراتی از آن شهید بزرگوار را بیان کردند.
شهید کروسی در چهارم آذرماه ۵۷ در سن ۱۸ سالگی در جریان فعالیت‌های انقلابی توسط نیروهای طاغوت در دزفول به شهادت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول