اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

شهید سلیمانی الگوی حرکتی همه مسئولان قرار گیرد

مدیر مرکز تخصصی امام شافعی در سنندج گفت: شهید سلیمانی باید الگوی حرکتی همه مسئولان قرار گیرد، حاج قاسم کارهایی انجام دادند که دیگران نتوانستند.

شهید سلیمانی الگوی حرکتی همه مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالاسلام کریمی پیش از ظهر امروز در همایش رهروان سلیمانی ویژه روحانیون و طلاب استان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات عجیب و مهمی در انقلاب ما افتاده است که همه با چشم خود دیده‌ایم.

وی اضافه کرد: ملت ایران با مشت گره‌کرده و شعار الله اکبر در برابر قدرتمندترین کشور منطقه ایستادند و به پیروزی رسیدند و این مصادق واقعی پیروزی حق بر باطل بود.

کریمی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یادآور انقلاب‌های الهی و ادامه‌دهنده انقلاب پیامبر مکرم اسلام بوده است، عنوان کرد: عظمتی که با هزینه‌های زیاد به دست ما رسیده نباید به آسانی از دست بدهیم.

مدیر مرکز تخصصی امام شافعی سنندج خاطرنشان کرد: انقلاب ایران  قدرت‌های زور و زر و تزویر را به زمین کشید و پرچم حق را بر کشور برافراشت.

انقلاب ایران اسلامی انقلابی فرهنگی بود

وی با بیان اینکه کسی که برای خدا کار می‌کند شکست و پیروزی برایش فرقی ندارد، گفت: انقلاب ایران اسلامی انقلابی فرهنگی بود انقلابی که ملت ایران را از زیر یوغ آمریکا و استکبار بیرون و زیر پرچم اسلام قرار گرفتند.

کریمی اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب این است که شعار امروز این ملت بدون هیچگونه انحرافی بعد از گذشت 42 سال همان شعارهای اول انقلاب است.

مدیر مرکز تخصصی امام شافعی سنندج خاطرنشان کرد: چهلم دهه ثبات و استقرار و عقلانیت است، ما هر روز در حال انقلاب هستیم تا زمانی که دشمن وجود داشته باشد این مبارزه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: رهبران این انقلاب یا روحانی و یا دست‌پرورده روحانیت بوده‌اند و امروز این رسالت تک تک ماست که این انقلاب را تحت ضعامت رهبر معظم انقلاب حراست کنیم.

کریمی با بیان اینکه باید با ندای رهبری بیدار شویم قبل از اینکه با چکمه دشمن بیدار شویم، گفت: ما در مسائل مختلف به خودکفایی رسیده‌ایم باید در سایر عرصه‌ها به ویژه در بعد اقتصادی به خودکفایی برسیم.

وی با تاکید براینکه حوزه اقتصادی زیربنا نیست اما زیربناها را دچار خدشه می‌کند، گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه‌زدن به انقلاب دست روی مشکلات اقتصادی گذاشته است باید مراقب باشیم.

مدیر مرکز تخصصی امام شافعی سنندج  اضافه کرد: مردم ایران حماسه‌های سیاسی خلق کردند مسئولان هم باید حماسه‌های اقتصادی خلق کنند و بیافرینند.

روحانیون افسران جنگ نرم هستند

کریمی با بیان اینکه روحانیون افسران جنگ نرم هستند، عنوان کرد: قطعا جنگ نرم خطرناک‌تر از جنگ نظامی است باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم دشمنان بر ما مسلط شوند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان تمام توان خود را برای معرفی دین اسلام به عنوان دینی خشن به کار گرفته و به شدت برای دین‌گریزی و دین‌هراسی تلاش می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه ایجاد گروه‌های تکفیری و حمایت از آنها در راستای دستیابی استکبار به اسلام‌گریزی صورت گرفته است، گفت: ما نیاز به جهاد در عرصه‌های مختلف هستیم، ما نیاز به حضور حاج قاسم‌ها در صحنه هستیم تا بتوانند بخش اقتصادی و غیره را سامان ببخشند.

مدیر مرکز تخصصی امام شافعی سنندج اذعان کرد: حاج قاسم کارهایی انجام دادند که دیگران نتوانستند شهید سلیمانی برای خدا کار کرد و همین موضوع او را بعد از شهادت به نماد و اسطوره جهانی تبدیل کرد.

کریمی اضافه کرد: شهید سلیمانی باید الگوی حرکت همه مسئولان و مردم قرار گیرد، مکتب سلیمانی برای جوانان و رزمندگان  تبیین شود.

دشمنان به دنبال ساقط کردن دین هستند

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ساقط کردن دین هستند و در این مسیر شیعه و سنی برایشان تفاوتی ندارد، گفت: اینکه در رسانه های دنیا از حاج قاسم به عنوان خطرناک تری دشمن نام برده می شود نشان از درست بودن مسیر و مکتب حاج قاسم دارد.

کریمی اضافه کرد: هرگاه دشمن از کسی تعریف کرد باید در خودش تجدید نظر کند، دشمن نباید از ما تعریف و سوء استفاده کند.

وی اضافه کرد: اعتقاد و اصول مسلمانان یکی است اختلاف در شاخه و برگ هاست نباید اجازه دهیم به واسطه تفرقه دشمن ریشه ما را قطع کند.

کریمی اظهار داشت: سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی یکی هستند و از یک آبشخور تغذیه می کنند نباید اجازه دهیم دشمن از اختلافات جزئی که وجود دارد علیه خودمان سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول