اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مدیر مهرام: خدا به داد بسکتبال تهران برسد/ شنیدم پریچهره می‌خواهد اعضای مجمع را تغییر دهد

مدیر تیم بسکتبال مهرام گفت: با انتخاباتی که قرار است برگزار شود خدا به داد بسکتبال تهران برسد.

مدیر مهرام: خدا به داد بسکتبال تهران برسد/ شنیدم پریچهره می‌خواهد  اعضای مجمع را تغییر دهد

همایون ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه از این باشگاه نماینده‌ای برای حضور در انتخابات تهران وجود ندارد، اظهار داشت: این موضوع را باید از مسئولان اداره کل تهران بپرسید. من شنیدم که پریچهره گفته است لیست را تغییر خواهد داد و خودش نظارت می‌کند.

وی در مورد نامزدهای حاضر در انتخابات عنوان کرد: 4، 5 نفری که من دیدم خدا باید به داد بسکتبال تهران برسد. چاشی پدر یک بازیکن سابق مهرام است و فقط محمدپور بسکتبالی است. امیدوارم هرچه صلاح است ، همان شود.

مدیر تیم بسکتبال مهرام در مورد این که آیا اعتراض کردید که چرا حضور ندارید، گفت: با داستان‌هایی که در دوره قبل افتاد، ما هم دیگر پیگیری نکردیم، چون فایده‌ای نداشت. پریچهره مدیر خوبی است، اما به نظرم او هم تا یک حدی می‌تواند کار را جلو ببرد.

ایزدپناه در مورد اینکه یار خارجی دوم جذب خواهید کرد یا خیر، تاکید کرد: شرایط خیلی سخت شده است. هم پیدا کردن بازیکن و آمدنش به ایران و هم تامین قرارداد آن مشکل است. قبلا بازیکن خارجی 10 هزار دلاری30، 40 میلیون در ماه می‌شد و الان باید 250 میلیون تومان پول بدهید. از سوی دیگر برنامه پلی‌آف هم کارشناسی نشده است و با این برنامه 20 روز بازیکن خارجی بیکار می‌ماند و پول می‌گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول