اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عضو جدید هیئت علمی جایزه کتاب سال تبریز معرفی شد

شورای علمی پنجمین جایزه کتاب سال تبریز در نشستی عضو جدید هیئت علمی خود را معرفی کرد.

عضو جدید هیئت علمی جایزه کتاب سال تبریز معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در نشست شورای علمی پنجمین جایزه کتاب سال تبریز، محمّد طاهری خسروشاهی به عنوان عضو جدید هیئت علمی جایزه کتاب سال تبریز، معرفی و بر استفاده از تجارب و فعالیت های فرهنگی و فکری وی در راستای اهداف جایزه تاکید شد.

محمّد طاهری خسروشاهی، سردبیر مجلّه سفینه تبریز و پژوهشگر متون اسلام ، ایران و ادبیات آذربایجان است که سابقه حضور در بسیاری از رویدادهای اثرگذار فرهنگی کشور و به ویژه رویدادهای ادبی آذربایجان و تبریز را در کارنامه خود داد.

در ادامه این نشست، ضمن بررسی فعالیت های صورت گرفته در دبیرخانه، راهکارهای افزایش مشارکت نویسندگان، ناشران و نیز افراد مرتبط با حوزه فرهنگ کتاب و نشر در تبریز و یا آثاری که پیرامون تبریز به رشته تحریر در آمده‌اند، مورد بحث و نظر قرار گرفت.

همچنین، ارائه پیشنهاداتی در خصوص برگزاری هرچه بهتر این جایزه فرهنگی که بعد از چند سال سکوت، اکنون با همراهی اهالی فرهنگ و ادب در حال برگزاری است، به دبیرخانه جشنواره ارائه شد.

پنجمین جایزه کتاب سال تبریز با انتشار فراخوان نسبت به دعوت از اهالی فرهنگ و هنر و متخصصان مولف و مترجم کتاب اقدام نموده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه جایزه کتاب سال تبریز عموم نویسندگان، مولفان، مترجمان، ناشران و پدیدآورندگان کتاب حائز شرایط، بایستی برای شرکت در این رویداد تعداد 3 جلد از آثار خود را که در 1398 چاپ و منتشر شده است به این دبیرخانه ارسال کنند.

 بر پایه همین گزارش، نویسنده، مولف، مترجم یا ناشر اثر باید متولد یا ساکن یکی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل یا زنجان باشد. البته پدیدآورندگان و مولفان، به غیر از استانهای ذکر شده در صورتی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند که محتوای اثرشان از نظر موضوع و مضمون درباره تبریز و آذربایجان باشد.

بخش ویژه جایزه کتاب سال تبریز موضوع شهریارپژوهی است و کلیه مولفان و ناشران  بدون در نظر گرفتن جنبه بومی که از سال 1393 تا 1398 در زمینه استاد شهریار اثری منتشر کرده اند می توانند در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول