اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گریلیش: نگرانم با تیم ملی انگلیس به یورو 2020 نروم

کاپیتان تیم فوتبال آستون ویلا نگران است درتیم اعزامی انگلیس به جام ملت ها حضور نداشته باشد.

گریلیش: نگرانم با تیم ملی انگلیس به یورو 2020 نروم

به گزارش خبرگزاری فارس، جک گریلیش در فصل جاری بازی های خوبی برای ویلایی ها انجام داده و خوش درخشیده است. با این حال او نگران وضعیتش در تیم اعزامی انگلیس به مسابقات یورو 2020 است.

گریلیش 25 ساله که اکنون صحبت از تمدید قراردادش به میان است، در مصاحبه با بی تی اسپورت گفت: در آغاز فصل جاری می خواستم آمار گلزنی و پاس گلم را که 14 بود، بهبود ببخشم. اکنون من در به ثمررسیدن 15 گل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم نقش داشته ام.شاید این آماری خوب برای من باشد اما نمی توانم اطمینان داشته باشم که حتما برای تیم ملی اعزامی به مسابقات یورو انتخاب شوم.

وی افزود:مسلم است که رقبای خوب زیادی دارم. آنها هم تلاش می کنند و همین باعث می شود تا با وجودی که تلاش زیادی دارم، در مورد حضورم در جام ملت ها، دچار تردید شوم.

گریلیش ادامه داد: برای این که با تیم ملی باشم، بازهم تلاش می کنم و البته دعا هم می کنم که همینگونه خوب بتوانم  به کار ادامه دهم. تا جایی که بتوانم خودم را به سرمربی تیم ملی تحمیل کنم و بتوانم یکی از اعضای تیم ملی برای مسابقات یورو باشم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول