اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری اعضای باند سارقان با 107 فقره سرقت در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان لوازم داخل خودرو با 107 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان با 107 فقره سرقت در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار "حسین عبدی"  اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهر تبریز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس یک از سارقان حین سرقت در یکی از خیابان های مرکزی تبریز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بررسی های فنی و تخصصی پلیس به همدستی با 3 نفر دیگر اعتراف که در یک عملیات ضربتی آنها نیز دستگیر شدند.

سردار "عبدی" با بیان اینکه متهمان به 107 فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: اموال کشف شده از مخفیگاه سارقان شامل تعدادی تبلت، گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و سیستم های صوتی بوده که ارزش اموال مسروقه کشف شده 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس خاطرنشان کرد: شهروندان از رها کردن خودروهای روشن و دور شدن از آن برای باز کردن درب پارکینگ یا صندوق عقب و یا سرکشی موقت از منزل یا مغازه خودداری کرده و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و قفل پدال تجهیز کنند.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول