اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حاشیه‌های انتشار عکس مجسمه استاد شهریار/ خالق مجسمه: مجسمه شبیه استاد است

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: کیفیت ساخت مجسمه استاد شهریار و مجسمه سیلیکونی سایر شخصیت های موزه مشاهیر برج میلاد که 8 سال پیش توسط اساتید مجسمه سازساخته و نصب شده، بارها مورد تایید هنرمندان مجسمه ساز قرار گرفته است.

حاشیه‌های انتشار عکس مجسمه استاد شهریار/ خالق مجسمه: مجسمه شبیه استاد است

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، روابط عمومی برج میلاد در واکنش به انتشار عکس استاد شهریار در فضای مجازی اعلام کرد: روز گذشته عکسی از مجسمه استاد شهریار واقع در موزه مشاهیر برج میلاد در فضای مجازی منتشر شده است که احساسات ایرانیان را نسبت به ساخت مجسمه مشاهیر بزرگی همچون استاد شهریار برانگیخته است. این در حالی است که با اندکی دقت می توان متوجه شد که زاویه عکس گرفته شده و کیفیت دوربین بصورت غیرحرفه ای انتخاب شده و کاملاً با مجسمه واقع شده در موزه مشاهیر برج میلاد متفاوت است.

 علیرضا خاقانی خالق مجسمه های موزه مشاهیر برج میلاد که در حال حاضر عضو انجمن مجسمه سازان کشور است، در این باره گفت: این مجسمه به همراه 15 مجسمه دیگر از مشاهیر ایران 8 سال پیش از جنس سیلیکون ساخته و در خانه هنرمندان ایران با حضور مقامات و هنرمندان رونمایی شد و در همان زمان شهرداری تهران تصمیم گرفت که این مجسمه ها را به برج میلاد به عنوان یادمان ملی ایرانیان انتقال دهد تا شهروندان بتوانند به هنگام بازدید از برج میلاد، با این مشاهیر بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: من نمی دانم که چرا یک عکس دفورمه شده از استاد شهریار در فضای مجازی منتشر شده است، در حالیکه این مجسمه شباهت بسیار زیادی با استاد شهریار دارد و حتی یک بار هم شهردار تبریز پس از بازدید از موزه مشاهیر برج میلاد، از من خواست تا مشابه این مجسمه برای شهرداری تبریز ساخته شود که با آن مخالفت کردم.

به‌گفته این استاد مجسمه ساز تمامی مجسمه های ساخته شده از جنس سیلیکون نیازمند مراقبت های ویژه است و تیم هنری ما بصورت دوره ای به موزه مشاهیر برج میلاد رفته و بازنگری های لازم را انجام می دهند و حتی در این مدت تعدادی از مجسمه ها نیز به کارگاه منتقل شده اند تا بهسازی های لازم روی آنها انجام شود.

خاقانی تصریح کرد: من ضمن احترام به نظرات تمامی مخاطبان، پیشنهاد می دهم که عکس های منتشر شده از استاد شهریار را در اینترنت مشاهده کنند و سپس این عکس ها را با مجسمه موجود در موزه مشاهیر مقایسه کنند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول