اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افتتاح چند پروژه‌های آموزشی و کشاورزی به مناسبت دهه فجر در ابرکوه

هم‌زمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر طرح‌های حوزه آموزش‌وپرورش و جهاد کشاورزی با حضور سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد و جواد ذاکر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، افتتاح شد.

افتتاح چند پروژه‌های آموزشی و کشاورزی به مناسبت دهه فجر در ابرکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، ساعتی قبل چهار طرح آموزشی، کشاورزی و دامداری با مشارکت دولتی و بخش خصوصی در شهرستان ابرکوه افتتاح شد.

ساختمان اداری آموزش‌وپرورش شهرستان با هزار مترمربع زیربنا و محوطه و با اعتباری معادل چهل میلیارد ریال و مدرسه خیری «ابوالفضل سربازی» دارای سه کلاس و با سرمایه قریب به ۳۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی بود که در حوزه آموزش‌وپرورش به بهره‌برداری رسید.

در بخش کشاورزی طرح آبیاری قطره‌ای با مساحت بیش از ۲۹ هکتار و با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال که پنج میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال آن از تسهیلات بلاعوض دولتی بوده است، به بهره‌برداری رسید.

در خاتمه نیز مجتمع پرورش دام سنگین با ظرفیت ۵۰۰ رأس و با سرمایه ۱۵۰ میلیارد ریال که ۲۵ میلیارد ریال آن تسهیلات دولتی بوده است، افتتاح شد.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول