اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خدمات سپاه در اشکذر؛ از تأمین 39 سری جهزیه تا ساخت 8 باب مدرسه خیری

فرمانده سپاه اشکذر محرومیت زدایی در قالب دومین کنگره ملی شهدای استان یزد را محور تمام برنامه های ستاد بزرگداشت شهدا در این شهرستان دانست و از تأمین تاکنون 39 سری جهزیه تمام ایرانی ویژه نوعروسان نیازمند در این شهرستان خبر داد.

خدمات سپاه در اشکذر؛ از تأمین 39 سری جهزیه تا ساخت 8 باب مدرسه خیری

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ حسین هاتفی اردکانی در نشست خبری اصحاب رسانه استان با فرماندار  اشکذر، با اشاره به اهمیت اقدامات انجام محرومیت زدایی سپاه در این شهرستان، اظهار کرد: همزمان با ابلاغ تدوین برنامه های خدمت محور در قالب دومین کنگره ملی شهدای استان یزد، اجرای طرح ۴۰ خدمت به نیت هر شهید  در دستور کار سپاه و بسیج این شهرستان قرار گرفت.

وی تهیه و توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان، تهیه و توزیع ۱۲ هزار قرص نان گرم، طبخ و توزیع هفت هزار پرس غذای گرم و ذبح ۵۹ رأی گوسفند را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار ستاد بزرگداشت شهدای استان در شهرستان اشکذر دانست و افزود: تمام برنامه‌های ستاد بزرگداشت شهدای اشکذر با محوریت محرومیت زدایی و ارائه خدمت به شهروندان تدوین و اجرایی شده است.

فرمانده سپاه اشکذر تأمین ۳۹ سری جهزیه کاملا ایرانی به ارزش هر سری ۱۵ میلیون تومان و کلنگ زنی هشت باب مدرسه با مشارکت خیرین را از دیگر برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدای استان یزد در شهرستان اشکذر عنوان کرد و گفت: ساخت سومین باغ موزه دفاع مقدس استان یزد از جمله برنامه های شاخص این شهرستان است.

سرهنگ هاتفی اردکانی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای ۱۴۴ ختم قرآن ۱۴۴ هزار ختم صلوات به نیت شهدای تدفین شده در شهرستان اشکذر را از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول