اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ملوان در دل کویر به گل نشست

دیدار دو مس کرمان و ملوان بندرانزلی در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه یک بر صفر به سود مس کرمان به پایان رسید.

ملوان در دل کویر به گل نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مس کرمان و ملوان بندرانزلی، دریکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ در این مصاف ۶ امتیازی که هر دو تیم برای ماندن در رده‌های بالای جدول به سه امتیاز ارزشمند این بازی نیاز داشتند که در پایان این بازی، مس کرمان موفق شد مهمانش ملوان را با یک گل شکست دهد و رده دوم جدول قرار بگیرد.

رضا مهاجری مس کرمان در این دیدار سجاد بیرانوند، وحید اسماعیل بیگی، عبدالعظیم گوک، محمدرضا پورمحمد، سلمان بحرانی، محمدعلی صفیا، محمدجواد جلالی، بهرام رشید فرخی، علی تهامی، بابامحمدی و حمید طاهری فرد را در ترکیب قرار داده بود.

مازیار زارع سرمربی ملوان نیز برای این دیدار ابوالفضل عباسی، وحید فارغ، عیسی پرتو، امید سلطانی، مهدی هاشمی نژاد، مهیار زحمتکش، آرمین انبساطی، میعاد یزدانی، محمد مهری، سهیل فداکار و خشایار زبرجد را در ترکیب قرار داده بود.

بازی در ابتدای کار بدون تنش پیگیری می‌شد و حملات نصف و نیمه‌ای هم‌روی دروازه هرکدام از تیم‌ها انجام می‌شد ولی راهی به‌سوی دروازه‌ها نداشت تا اینکه در دقیقه ۳۵ دیدار و با تزلزل و دفع توپ ناقض خط دفاعی تیم ملوان بندرانزلی و اشتباهات پی‌درپی بازیکنان این تیم توپ به سلمان بحرانی بازیکن مس کرمان رسید و دروازه بدون دروازه‌بان را گشود درحالی‌که در محوطه جریمه هفت بازیکن ملوان فقط نظاره‌گر گل تیم مس بودند.

پس از گل ملوانان برای جبران گل خورده حملات متعددی را روی دروازه حریف ترتیب دادند و حتی در یک صحنه محمد مهری با دروازه‌بان مس تک‌به‌تک شد و در محوطه جریمه توسط سجاد بیرانوند سرنگون شد که داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد درصورتی‌که بسیاری از کارشناسان معتقد به خطای پنالتی در این صحنه بودند.

در ادامه و در نیمه دوم باز هم‌روی اشتباه مدافعین ملوان محمدعلی صفیا صاحب یک موقعیت تک‌به‌تک شد که در زاویه بسته ابوالفضل عباسی دروازه‌بان ملوان توپ را دفع کرد تا ملوانان گل دوم را دریافت نکنند.

پس‌ازآن در دقیقه ۷۰ محمد مهری صاحب یک موقعیت در محوطه جریمه شد که با بی‌دقتی توپ را به فضای بالای دروازه کوبید و توپ راهی اوت شد و پس‌ازاین حمله ملوانان پا پس نکشیدند و رمضانی با یک ضربه بلند از زمین خودی پشت محوطه جریمه مس عیسی پرتو را صاحب توپ کرد که در یک موقعیت بی‌نظیر و دروازه خالی توپ را به اوت فرستاد.

در ادامه هر چه بازیکنان ملوان تلاش کردند توپ‌هایشان راهی به سمت‌وسوی چهارچوب دروازه مس کرمان نداشت و بازی با همان تک‌گل دقیقه 35 سلمان بحرانی به پایان رسید.

مثل هفته‌های گذشته یکی از مهم‌ترین مشکلات ملوان اشتباهات متعدد خط دفاعی و عدم هماهنگی بین بازیکنان این تیم بود که باعث شد نتوانند به نتیجه دلخواه خود در این دیدار برسند.

ملوان هفته‌های ابتدایی نسبت به ملوان هفته‌های اخیر افت چشم‌گیری داشته و شاید یکی از دلایل آن به مصدومیت‌های پی‌درپی بازیکنان مختلف این تیم و عدم ثبات در ترکیب این تیم ربط داد.

در پایان این بازی مس کرمان با ۲۴ امتیاز از ۱۳ بازی گذشته با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به هوادار صدرنشین در رتبه دوم قرار گرفت و ملوان بندرانزلی نیز با همین تعداد بازی و ۱۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

هفته آینده ملوان بندرانزلی در استادیوم تختی انزلی میزبان نود ارومیه خواهد بود و مس کرمان نیز در مازندران میهمان رایکا بابل است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول