اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

شاهین‌طبع: زنگ تفریح در المپیک؟ اصلا اینطور نیست/ ارسلان نمایش خوبی داشت و دوباره دعوت شد

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: برای المپیک باید از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم و اصلا اینطور نیست که زنگ تفریح باشیم.

شاهین‌طبع: زنگ تفریح در المپیک؟ اصلا اینطور نیست/ ارسلان نمایش خوبی داشت و دوباره دعوت شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهران شاهین طبع در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در مورد دیدر با عربستان و قطر در انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: به نظر من یک مقدار روی این دو تیم حساس شدیم. ما مقابل آنها در خارج از خانه مشکل داریم و فضای آنجا ما را اذیت می‌کند، در حالی که با نصف همین تیم فعلی می‌توانیم به راحتی در ایران شکست شان دهیم.

وی ادامه داد: قطر تیم بهتری  شده و از یار خارجی استفاده می کند، ما هم بازیکنان با تجربه‌ای داریم که می‌توانند کمک کنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ما المپیک رفته‌ایم و ایجاد انگیزه برای بچه ها خیلی سخت است که مقابل قطر و عربستان به میدان بردند. در پنجره قبلی اتفاقاتی در زمین افتاد که باعث شد ببازیم و بنابراین نباید درگیر حواشی نشویم و تمرکز لازم را داشته باشیم.

شاهین طبع در مورد بازگشت ارسلان کاظمی به تیم ملی عنوان کرد: ارسلان خوب و جدی در لیگ بازی می‌کند و نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. در برخی پست ها بازیکنان خیلی به هم نزدیک هستندو در لیگ خوب بوده‌اند و در پست های مختلف نمایش قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و این سخت است که در یک هفته بخواهیم همه نفرات را آزمایش کنیم.

وی در مورد همگروهی با آمریکا و فرانسه و اینکه زنگ تفریح خواهیم بود یا خیر، تاکید کرد: برای المپیک باید از هرچه ظرفیت داریم، استفاده کنیم و اصلا اینطور نیست که زنگ تفریح باشیم. در برخی از پست ها باید تقویت شویم و تورنمنت های خوب را  برنامه ریزی و شرکت کنیم، همانند جام جهانی که با تدارکات خوبی رفتیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: خود من رایزنی های خوبی از یک ماه قبل با تیم‌هایی که امکان صعود المپیک دارند، داشته ام، اما آنها هنوز برنامه ای را اعلام نکرده اند و منتظریم تا تکلیف مشخص شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول