اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کرمان جزو اولین استان‌های کشور از نظر تعداد جایگاه سوخت است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: استان کرمان در حال حاضر 270 جایگاه سوخت دارد و 120 جایگاه تا چند ماه آینده به مجموعه جایگاه‌ها اضافه می‌شود که با راه‌اندازی این جایگاه‌ها استان کرمان جزو استان‌های اول کشور از نظر تعداد جایگاه‌های سوخت خواهد بود.

کرمان جزو اولین  استان‌های کشور از نظر تعداد جایگاه سوخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدباقر نورالدینی در حاشیه افتتاح سی و نهمین جایگاه سوخت در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: امیدواریم در راستای سوخت‌رسانی مطلوب گام‌های مؤثری در استان برداریم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان عنوان کرد: قریب به۲۷۰ جایگاه فعال در استان داریم و حدود ۱۲۰ جایگاه دیگر به مجموعه جایگاه‌ها اضافه می‌شود که تعدادی در حال صدور موافقت اصولی هستند و حدود ۵۰ جایگاه در حال ساخت است که تا چند ماه آینده به بهره‌‌برداری می‌رسند.

وی افزود: جایگاه‌ها عمده با سرمایه‌گذاری شخصی است و بخشی از مجتمع‌های خدمات رفاهی که از امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای و بخشی از تسهیلات دولتی استفاده کردند.

نورالدینی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این جایگاه‌ها استان کرمان در بحث تعداد جایگاه‌ها جزو اولین استان‌ها در کشور به‌شمار می‌رود.

وی در خصوص انبارهای شرکت نفت رفسنجان انبار توضیح داد: انبارهای شرکت نفت رفسنجان تدارکاتی، صادراتی و محلی است، هم تأمین فرآورده‌های محلی و هم تداراکتی‌ دارد و چند منطقه همجوار تا خراسان از انبار رفسنجان بارگیری و ارسال می‌شود، حتی بار صادراتی از انبارهای کرمان و رفسنجان در خصوص بنزین و فرآورده‌های دیگر داریم و مشکلی نداریم.

احداث کمربندی شرقی رفسنجان و حذف ورود نفت‌کش‌ها از داخل شهر

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امیدواریم روزبه‌روز با ارائه خدمات و شرایط بهتر وضعیت رفاه عمومی مردم بیشتر شود.

وی ادامه داد: در آینده بسیار نزدیک کمربندی شرقی رفسنجان ایجاد می‌شود و خیال‌مان از ورود و خروج نفت‌کش‌ها از داخل شهر راحت می‌شود و همچنین با دوبانده شدن این جاده فضای بهتری ایجاد می‌شود و امنیت سفرها در این جاده تأمین خواهد شد.

اعطای ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان

پورواجد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان در حاشیه افتتاح طرح‌های اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان اظهار کرد: پروژه مصنوعات چوبی با تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان و ۲ نفر اشتغالزایی‌، پروژه بسته‌بندی پسته با ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات روستایی صندوق و ۷ نفر اشتغالزایی و پروژه فرآوری سنگ‌آهک با ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات و چهار نفر اشتغال افتتاح شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل صندوق کارآفرینی امید استان به رفسنجان تعلق گرفته است، از یک پروژه ورزشی با استفاده از ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید خبر داد که مرحله اول آن پرداخت شده است.

به گزارش فارس، امروز چمن مصنوعی در روستای محمدآباد دهنو بخش مرکزی رفسنجان با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری روستا و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان دیگر طرحی بود که به بهره‌برداری رسید.

همچنین جایگاه سوخت دومنظوره روستای داوران با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون شامل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آورده شخصی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۷ نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول