اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بهره‌برداری از 20 پروژه فنی صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر، 20 پروژه فنی صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 20 پروژه فنی صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، همزمان با هشتمین روز از دهه فجر، 20 پروژه فنی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.


این پروژه‌ها شامل اچ‌دی‌سازی شبکه‌های تلویزیونی در دو ایستگاه TS4 و 9 ایستگاه TS3، سامانه پخش شبکه‌های تلویزیونی  دیجیتال درهفت ایستگاه روستایی، راه‌اندازی 6 دستگاه فرستنده اف‌ام ۲۰۰ وات رادیو جمعیتی در ایستگاه تلویزیونی عون ابن علی تبریز و پروژه انتقال سیگنال به صورت زمینی به 10 ایستگاه تلویزیونی و اف‌ام می‌باشد.
 
با افتتاح این پروژه‌ها حدود 97.5 درصد جمعیت استان به پخش دیجیتال شبکه‌های تلویزیونی دسترسی خواهند داشت.
 
استاندار آذربایجان شرقی در آئین افتتاح پروژه‌های صداوسیمای استان که همزمان با تعدادی دیگر از استان‌ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: صداوسیما نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه دارد.
 
وی با قدردانی از تلاش‌های رئیس و کارکنان صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، اظهار داشت: امیدواریم با توجه به اهمیت سیاسی و منطقه‌ای استان، روزبه‌روز شاهد توجه بیشتر به تقویت صداوسیما در استان باشیم.
 
پورمحمدی گفت: تصویربرداری سریال‌های جلال 2 و شهید باکری در تبریز از جمله اقدامات بسیار خوبی است که در حال حاضر انجام می‌شود.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول