اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

راه‌یابی هفت طرح دانش‌آموزان مهریزی به جشنواره کشوری خلاقیت

مدیر آموزش و پرورش مهریز از راهیابی هفت طرح دانش آموزان و فرهنگیان عضو پژوهشسرای دانش آموزی این شهرستان به مرحله پایانی جشنواره ملی خلاقیت،نوآوری و کارآفرینی کشور خبر داد.

راه‌یابی هفت طرح دانش‌آموزان مهریزی به جشنواره کشوری خلاقیت

سیدکاظم حسینی المدواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا مهارت‌های تفکر خلاق را به دانش آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه آموزش دهد.

وی افزود: از بین یازده طرح برگزیده شده در مرحله دوم کشوری این جشنواره هفت طرح از دانش آموزان و فرهنگیان عضو پژوهشسرای دانش آموزی مهریز به مرحله دوم و پایانی این جشنواره کشوری راه یافت.

مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: در بخش فرهنگیان دو طرح حسین ابوئی با محورهای علمی بهبود محتوای آموزشی درسی و بهبود وضعیت تحصیلی و تربیتی و به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت.

حسینی المدواری ادامه داد: در بخش طرحهای دانش آموزی و در قسمت ایده های انفرادی  سید علی اکبر حیدری از دبیرستان هیئت امنایی دکتر احمد زارعزاده با محور علمی فیزیک، به مرحله کشوری راه یافت

وی بیان کرد: محمد زارع بیدکی از دبیرستان نمونه آیت الله کاشانی با محور علمی علوم میان رشته ای و زهرا مطهری زاده  از دبیرستان حاج حسینعلی محمودی با محورعلوم زیستی، پزشکی و محیط زیست به مرحله پایانی راه یافتند.

حسینی المدواری تصریح کرد: در قسمت ایده های گروهی طرحهای دانش آموزی امیرحسین حجاری مهریزی و محمدمعراج میروکیلی از دبیرستان دور اول مجتمع حضرت سیدالشهداء(ع) با محور علمی علوم زیستی،پزشکی و محیط زیست مجوز ورود به مرحله پایانی کشوری جشنواره را به دست آورد.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول