اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اولتیماتوم ۲ ماهه دادستان به دپوی گوگرد در عسلویه/ کوتاهی کنید، قضایی می‌شوید

دادستان عسلویه برای متولیان انبار روباز گوگرد این منطقه فرصت دوماهه‌ای جهت ساخت انبار سرپوشیده تعیین کرد و گفت: پس از این فرصت افرادی که کوتاهی کرده‌اند تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

اولتیماتوم ۲ ماهه دادستان به دپوی گوگرد در عسلویه/ کوتاهی کنید، قضایی می‌شوید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، روز گذشته انتشار تصاویری از دپوی گوگرد در فضای باز منطقه عسلویه در فضای مجازی منتشر شد که باعث واکنش دادستان این شهرستان شد.

محمّد خدری عصر امروز در خصوص آلودگی‌های منطقه عسلویه و خطرات دپو گوگرد در فضای بازاظهار داشت: روز گذشته بازدید میدانی از انبار روباز گوگرد داشتم، متأسفانه باتوجه‌به آلودگی هوا و زمین‌بر اثر انباشت غیراصولی گوگرد در منطقه رخ‌داده است به متولیان انبار گوگرد که همان مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه است دو ماه فرصت داده می‌شود که سازوکار ساخت انبار سرپوشیده مکانیزه طبق استانداردهای محیط‌زیست را مهیا کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه افزود: باتوجه‌به اینکه طبق ارزیابی‌های محیط‌زیست بیشترین آلودگی هوا در عسلویه مربوط به دی‌اکسید گوگرد است، ضمن اطلاع‌رسانی به مسئولان قضایی پرونده‌ای در سطح ملی تشکیل خواهد شد. پس از این فرصت دوماهه با هیچ‌کس تعارف نخواهیم داشت و افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

وی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه سازوکار حذف فلرها مهیا شده و هفته گذشته یکی از پتروشیمی‌های منطقه در این کار پیش‌قدم شد به دیگر شرکت‌ها هشدار می‌دهم که در این امر پیش‌قدم شوند و برای حذف فلرهای خود اقداماتی انجام دهند. بی شک با کسانی که در این زمینه هم کوتاهی کنند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول