اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رقابت 10 کاندیدا برای کرسی‌نشینی در کشتی قم

10 کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست رشته المپیکی ورزش قم یعنی کشتی در مجمع انتخابات این هیات ورزشی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت 10 کاندیدا برای کرسی‌نشینی در کشتی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پایان دوره چهار ساله ریاست محسن وزیری در هیات کشتی استان قم اکنون وی به عنوان سرپرست این هیات فعالیت می‌کند تا مقدمات برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید فراهم شود، در حالی که رقابت کاندیداها برای به دست آوردن این پست بسیار جالب توجه است.

بعد از مدت زمانی که امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای ثبت‌نام از افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات هیات کشتی قم در نظر گرفت، 10 نفر کاندیدا شدند و به نظر می‌رسد رقابت نزدیک، جذاب و پرهیجانی برای به دست آوردن کرسی ریاست این هیات وجود داشته باشد.

نخستین کاندیداتوری علیایی

محمدهادی علیایی دارای مدرک تحصیلی فوق‌ لیسانس رشته علوم اجتماعی و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی با سابقه 15 ساله داوری در کشتی و بیش از یک دهه فعالیت در مسوولیت‌ اجرایی هیات کشتی یکی از کاندیداهای ریاست هیات کشتی استان قم است، کسی که هم اکنون در روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نیز حضور دارد.

میرصالحی با سابقه و قهرمان آسیا

افشین میرصالحی برای علاقمندان به کشتی یک چهره‌ شناخته شده و مطرح به شمار می‌رود، کسی که عنوان قهرمانی مسابقات غرب آسیا و قهرمانی چندین دوره مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارد و هم اکنون مربی کشتی فرنگی و کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان قم است.

رئوفی‌فرد کشتی‌گیر دهه 60 و 70

حسن رئوفی‌فرد نیز در مدت زمان ثبت‌نام افراد واجد شرایط ریاست هیات کشتی استان قم ثبت‌نام کرد، کسی که از کشتی‌گیران دهه 1360 و 1370 قم محسوب می‌شود و مربی کشتی در رشته فرنگی محسوب می‌شود، ضمن اینکه وی کارمند اداره کل آموزش و پرورش در بخش خلجستان است.

نعمتیان دارنده 2 برنز جهان

روح‌الله نعمتیان هم چهره‌های شناخته شده و نام‌آشنا برای علاقمندان به ورزش به ویژه دوست‌داران رشته کشتی است، کسی که به عنوان یک قهرمان مطرح در رشته کشتی آزاد شناخته می‌شود و از جمله افتخارات وی می‌توان به کسب دو نشان برنز از مسابقات کشتی آلیش قهرمانی جهان اشاره کرد و از چهره‌های با استعداد این رشته است.

زرچینی چهره‌ای کمتر شناخته شده

مصطفی زرچینی شاید بین این تعداد کاندیدا از چهره‌های کمتر شناخته شده باشد، کسی که همکار حسن رئوفی‌فرد در اداره آموزش و پرورش است و باید منتظر ماند و دید که آیا تا روز انتخابات همچنان به عنوان کاندیدای ریاست هیات کشتی ادامه می‌دهد یا به نفع فردی دیگر از میدان رقابت خارج می‌شود؟

از کبدی تا کشتی با مسلم رشیدی

مسلم رشیدی نیز برای ریاست هیات کشتی استان قم کاندیدا شده است، کسی که سابقه فعالیت در رشته کشتی در دهه 1360 دارد و در رشته کشتی آزاد فعالیت کرده است، رشیدی هم اکنون رئیس هیات کبدی استان قم محسوب می‌شود و به واسطه خدمات ارزنده‌ای که در این رشته داشته، کبدی قم رونق ویژه‌ای پیدا کرده و اگر تا روز انتخابات کاندیدا باشد بعید نیست که علاقمندان به ورزش در مسوولیت رئیس هیات کشتی استان قم نیز شاهد حضور وی باشند.

از اسکیت تا کشتی با حسنی

محمد حسنی هم یک چهره آشنا در بین کاندیداهای ریاست هیات کشتی استان قم است، کسی که در گذشته مسوولیت ریسات هیات اسکیت استان قم را تجربه کرده، از مربیان این رشته ورزشی محسوب می‌شود و دارای مدرک دکترای رشته تربیت‌بدنی و از اساتید دانشگاه است و کارمند نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

کریمی از دانشگاه صنعتی می‌آید

محمد کریمی هم برای به دست آوردن کرسی ریاست هیات کشتی استان قم کاندیدا شده است، وی نیز از مربیان این رشته و دارای مدرک دکترای رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، از اساتید دانشگاه و کارمند دانشگاه صنعتی قم است و باید منتظر رقابت وی با کاندیداهای مطرح دیگر بود.

علیزاده مربی سازنده و جوان کشتی قم

مهدی علیزاده‌پورنیا هم برای ریاست هیات کشتی استان قم کاندیدا شده است، کسی که برادر بزرگتر هادی علیزاده‌پورنیا دارنده دو نشان طلا و نقره کشتی فرنگی آسیا است و یکی از مربیان سازنده و موفق کشتی قم در کنار چهره سرشناس مربیگری این رشته یعنی روح‌الله میکائیلی محسوب می‌شود.

باقری مربی کشتی آزاد و معلم ورزش

مهدی باقری در این گزارش آخرین کاندیدای مجمع انتخابات هیات کشتی استان قم محسوب می‌شود، کسی که مربی رشته کشتی آزاد است و در اداره کل آموزش و پرورش نیز به عنوان معلم رشته تربیت‌بدنی فعالیت می‌کند، ضمن اینکه دارای مدرک فوق‌لیسانس رشته تربیت بدنی است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول