اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برخورد قضایی با آفرودسواران مخرب اراضی ملی

معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان از صدور دستور برخورد قضایی با عاملین تخریب کوه‌ها و اراضی ملی توسط آفرودسواران و موتورسواران خبر داد.

برخورد قضایی با آفرودسواران مخرب اراضی ملی

سید هادی مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با رانندگان خودروهای آفرود و راکبین موتور کراس که در دامنه کوه‌ها و تپه‌ها اقدام به تخریب کوه و اراضی ملی کرده و باعث مزاحمت برای کشاوران و باغداران می‌شوند؛ برخورد می‌‌شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌های متولی نسبت به تسهیل، فراهم‌سازی و تهیه مکان مناسب در ورزش و تفریح اتومبیل‌رانی و موتورسیکلت‌رانی اقدام کنند تا اشخاص مبادرت به این نوع فعالیت؛ به بهانه ورزش اراضی ملی را تخریب نکنند.

معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب همدان در نظارت و پیگیری حقوق عامه تأکید کرد: ادارات محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز باید نسبت به نظارت بر حفاظت از کوه‌ها و اراضی ملی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستور برخورد قضایی با عاملین تخریب کوه‌ها و اراضی ملی توسط آفرودسواران و موتورسواران صادر شده است خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول