اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  سواد رسانه

25 هزار فالوور؛ نتیجه گریه و داد سحر زکریا در لایو اینستاگرامی

فعالیت‌های سحر زکریا در اینستاگرام با حواشی زیادی همراه بوده است. مهران مدیری، شهاب حسینی، علی کریمی و این روزها علی انصاریان به سوژه‌های سحر زکریا برای انتقاد یا التماس بدل شده‌اند.

25 هزار فالوور؛ نتیجه گریه و داد سحر زکریا در لایو اینستاگرامی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، فعالیت‌های سحر زکریا در اینستاگرام با حواشی زیادی همراه بوده است. مهران مدیری، شهاب حسینی، علی کریمی و این روزها علی انصاریان به سوژه‌های سحر زکریا برای انتقاد یا التماس بدل شده‌اند. زکریا در لایو اینستاگرامی اخیر خود با گریه و داد و بیداد، مسئولان را خطاب قرار داد و آن‌ها را متهم به تاخیر در خرید واکسن نمود.

اما ارمغان این جنجال‌ها برای یک بازیگر چیست؟

طبق بررسی مرکز «دیتاک»، نمودار روند افزایش فالوورهای این سلبریتی نشان می‌دهد این لایو، با ۲۵ هزار فالوور جدید و افزایش ۲۲ درصدی فالورهای سحر زکریا همراه بوده است. همچنین به علت هجوم کاربران به صفحه این بازیگر، میانگین نرخ تعامل پست‌های وی تقریبا ۱۰۰ درصد افزایش یافته و از ۳.۳ درصد به ۶.۳ درصد رسیده است.

در این موج‌، زکریا تنها نیست، برخی دیگر از سلبریتی‌ها نیز به مانند او، فوت علی انصاریان را محملی برای اعتراض قرار داده‌اند که این کار در مواقعی به قیمت بستن کامنت‌های زیر پست تمام شده است. 

فارغ از نیت افراد و قضاوت درباره‌ آن، شاید علت برخی از این واکنش‌های غیرمنتظره‌ سلبریتی‌ها هدفگذاری برای هجوم کاربران به صفحه‌ آنها (ولو به قصد فحاشی و هتاکی) بر اساس تئوری اقتصاد توجه باشد که در نهایت این جذب مخاطب می‌تواند به تاثیر در جریان گردش مالی آن صفحه منجر شود. 

بر مبنای «نظریه اقتصاد توجه» هر فرد، گروه، سازمان یا کشوری که توانایی جذب و جلب بیشتر توجه دیگران را داشته باشد، قدرت حکمرانی بیشتری در عرصه اقتصاد خواهد داشت. به عبارت دیگر: توجه بیشتر (به هر قیمتی) یعنی قدرت بیشتر.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول