اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دو کوهنورد گرفتار در ارتفاعات البرز نجات یافتند/جست‌وجو برای یافتن سه نفر دیگر ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه طی شامگاه گذشته 5 کوهنورد در ارتفاعات البرز گرفتار شدند، گفت: تا کنون 2 نفر از این کوهنوردان توسط نیروهای امدادی نجات یافتند و جست‌وجو برای سه کوهنورد دیگر ادامه دارد.

دو کوهنورد گرفتار در ارتفاعات البرز نجات یافتند/جست‌وجو برای یافتن سه نفر دیگر ادامه دارد

محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به این خبر که پنج کوهنورد در رشته کوه‌های البرز گرفتار شدند، گفت: با تلاش نیروهای امدادی تا این لحظه دو نفر از این کوهنوردان نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه این کوهنوردان داخل چادر مسافرتی در قله کهار پناه گرفته بودند، اظهار کرد: این دو نفر به روستای کلوان واقع در جاده چالوس منتقل شدند.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه جست و جو برای نجات سه کوهنورد دیگر ادامه دارد، بیان کرد: تلاش گروه‌های امدادی در ارتفاعات قله ناز از دامنه رشته کوه‌های البرز است.

وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تذکرها و با وجود نامساعد بودن شرایط جوی و هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال سقوط بهمن، مه غلیظ و بارش شدید برف برخی کوهنوردان و طبیعت گردها بدون توجه به این هشدارها اقدام به کوهنوردی در ارتفاعات البرز جنوبی می‌کنند که سبب گرفتاری خود در میان یخ، برف و سرما می‌شوند. 

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول