اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مطبوعات اسپانیا| مسی؛ گران‌بهاترین دارایی بارسلونا / اوضاع وحشتناک مصدومیت در رئال

مطبوعات اسپانیا پس از درخشش مسی مقابل بتیس به تمجید از این بازیکن پرداختند و از اوضاع عجیب مصدومیت در رئال مادرید حرف زدند.

مطبوعات اسپانیا| مسی؛ گران‌بهاترین دارایی بارسلونا / اوضاع وحشتناک مصدومیت در رئال

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز دوشنبه ( 20 بهمن  - 8 فوریه) در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

شب گذشته بارسلونا مقابل رئال بتیس با درخشش لئو مسی به برتری رسید و توانست با هدایت این بازیکن مقابل شاگردان سرسخت پیگرینی به برتری دست یابند.

بررسی روزنامه‌های ورزشی اسپانیا در روز گذشته و صحبت‌ها درباره بازی رئال مقابل هوئسکا را در اینجا مشاهده کنید.

مارکا چاپ مادرید با تیتر « آنها یک قدم جلو آمدند» از نقش اساسی 3 بازیکن مادرید در تیم کنونی رئال صحبت کرد. مارکا نوشت که کاسمیرو، کورتوا و آسنسیو به همراه کریم بنزما، مودریچ و کروس، مهره‌های تاثیرگذار و سرنوشت ساز مادرید هستند و آنها اند که نقشی اساسی در آینده تیم زیدان خواهند داشت.

روز گذشته باشگاه رئال مادرید از 10 مصدوم و محروم خود در بازی فرداشب مقابل ختافه پرده برداشت. زیدان در بازی سه شنبه دفاع راست نخواهد داشت و باید دید چه اندیشه‌ای برای پر کردن حفره‌های تیم دارد.

آ.اس چاپ مادرید تیتر «استخوان‌ها له شده ولی هنوز زنده‌ایم» را انتخاب کرد و از حضور تنها 12 نفر از تیم اصلی برای بازی مقابل ختافه نوشت. کروس، ادن ازارد، سرخیو راموس، کارواخال،والورده، لوکاس واسکز، رودریگو ،میلیتائو، ایسکو  و آلوارو اودریوزولا در این بازی حضور نخواهند داشت.

موندو دپورتیوو تیتر «ترینکازو» را به روی جلد برد و از اولین گل و سوپرگل بازیکن پرتغالی بارسلونا نوشت. ترینکائو که به همراه مسی وارد میدان شد توانست به زیباترین شکل ممکن گل سوم تیمش را به ثبت رساند.

اسپورت اما به تمجید از مسی پرداخت. بازیکنی که روند و ریتم بارسلونا را دوباره تغییر داد و روحیه پیروزی و انگیزه برای ادامه دادن را به بازیکنان بخشید. اسپورت دوباره تیتر «چه قیمتی می‌توان روی مسی گذاشت؛ او گران‌بهاترین داشته بارسلوناست» به روی جلد برد و از ششمین برد متوالی بارسا صحبت کرد. مصدومیت آرائخو البته شیرینی این برد را کمی تحت الشعاع قرار داد زیرا اکنون بارسلونا مدافع آماده ای ندارد. تنها اومتیتی روی نیمکت است که هنوز نتوانسته به اوج آمادگی خود دست یابد. آنها چهارشنبه شب در دیدار حساس کوپادل‌ری به مصاف سویا خواهند رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول