اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ساماندهی بیش از 91 درصد گلزار شهدا در زنجان

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از ساماندهی بیش از 91 درصد از گلزارهای شهدای استان خبر داد.

ساماندهی بیش از  91 درصد گلزار شهدا در زنجان

سید جمال‌الدین موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 2 هزار و 889 شهید از شهدای والامقام استان زنجان در 426 گلزار مدفون هستند که از این تعداد 2 هزار و 652 مزار در 328 گلزار ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه مزار 21 شهید از مزار شهدای استان در حال ساماندهی است، ادامه داد: مزار این 21 شهید در پنج گلزار قرار دارد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه 216 مزار شهدای والامقام استان که در 93 گلزار قرار دارد، نیاز به ساماندهی دارد، تاکید کرد: ساماندهی مزارهای باقی مانده به اعتباری بالغ بر 3 میایارد و 200 میلیون ریال نیاز دارد.

وی تصریح کرد: ساماندهی گلزارها سبب رضایت و خشنودی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌شود و این وظیفه همه دستگاه‌ها است که با همکاری هم این مکان‌ها را ساماندهی کنیم.

وی یادآور شد: در این خصوص چند جلسه با مسؤولان ذیربط برگزار شده تا برگزاری کنگره ملی 3هزار 535 شهید استان همه گلزارها ساماندهی شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول