اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقبال صنعتگران به سرمایه‌گذاری در سمنان

افزایش ۱۷۶ درصدی صدور پایان کار در شهرک‌های صنعتی استان سمنان نشان‌دهنده اقبال فعالان صنعتی به سرمایه‌گذاری در این استان است.

اقبال صنعتگران به سرمایه‌گذاری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بررسی آمارها نشان می‌دهد که صدور مجوز گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان در ۱۰ ماه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت، ۱۷۶ درصد افزایش داشته است.

جواز احداث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان نیز از ابتدای فروردین تا پایان دی سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت ۱۶۶ درصد افزایش داشته است.

در این مدت، ۵۳ فقره گواهی پایان کار در حدود ۸۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شده است.

در ۱۰ ماه سال گذشته، ۳۹ فقره گواهی پایان کار در بیش از ۲۹ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شده است.

صدور ۱۶۶ فقره جواز احداث در ۱۰ ماه سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان هم صورت گرفته بود که در مدت مشابه امسال به ۱۹۵ فقره رسیده و مقایسه آمارها بیانگر افزایش بیش از ۱۷ درصدی در صدور گواهی پایان کار است.

حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان هم با بیان اینکه اقبال فعالان صنعتی به سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان مطلوب است، می‌گوید: گواهی پایان کار از ابتدای فروردین تا پایان دی سال ۹۸ برای ۲۹ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان صادر شد، در مدت مشابه امسال این شاخص به ۸۰ هکتار رسیده است.

 کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول