اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح بلوار شهید محسن فخری زاده با اعتباری 43 میلیاردی در دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر بلوار مزین به نام شهید محسن فخری زاده ، نامگذاری و زیر بار ترافیک رفت.

افتتاح بلوار شهید محسن فخری زاده با اعتباری 43 میلیاردی  در دوگنبدان

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسعود ظفری در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمران شهری دوگنبدان اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر 15 پروژه عمران شهری  با اعتباری بیش از 586 میلیارد ریال در دوگنبدان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه بسیاری  از  پروژ‌ه‌های عمرانی شهر دوگنبدان از محل  درآمد داخلی  و پروانه ساخت تامین اعتبار می‌شود، گفت:  آغاز عملیات اجرایی بلوار شهید فخری زاده در محله پاسداران در ماه گذشته آغاز شد.

 شهردار دوگنبدان ادامه داد: این بلوار با اعتباری به مبلغ 43میلیارد  ریال به بهره برداری رسید که از این میزان اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و 37 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبار داخلی تامین اعتبار شده است.

ظفری افزود: امسال به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 9 پروژه افتتاح و 5 پروژه عملیات اجرایی آن آغاز و 3 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی افزود شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول