اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت نیروهای شرکتی خانواده ایثارگر را تبدیل وضعیت نکرده است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت نیروی پیمانی خانواده‌های ایثارگر را جذب کرده ولی کسانی که هم از پدر جانباز 70 درصد پرستاری و هم به صورت شرکتی در ادارات کار می‌کنند معطل هستند.

دولت نیروهای شرکتی خانواده ایثارگر را تبدیل وضعیت نکرده است

خبرگزاری فارس - فرهاد قربانی:  مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 20 بهمن) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی طرح استفساریه ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اظهار داشت: قانون جامع خدمات ایثارگران که در دو بند به آن اشاره شد و ماده 21 آن سنوات گذشته تصویب شده بود و در برنامه ششم توسعه در ماده 87 در دو بند به آن اشاره شده است، اما تا امروز اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجددا این را طرح را بررسی و به تصویب رسانده است افزود:این استفساریه وجود دارد که آیا افراد مذکور در ماده 21 خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 3 تیرماه 1386 با اصلاحات و الحاقات بعدی که قبل و حین اجرای قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به صورت شرکتی، قراردادی یا پیمانی در دستگاه های موضوع ماده (2) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به کار گرفته شده اند برای تبدیل وضعیت، نیاز به آزمون و استفاده از سهمیه دارند؟ که در پاسخ گفتیم خیر.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مجلس انقلابی که به دنبال شفافیت است، این شفافیت از سال 1386 فرزندان شاهد هنوز جذب دستگاه ها نشده اند.

عیسی زاده اظهار داشت: بسیاری از فرزندان جانبازان 70 درصد هنوز جذب دستگاه‌ها نشده اند، یا به صورت شرکتی 10 یا 12 سال در ادارات کار می کنند، ولی هنوز جذب و تبدیل وضعیت نشده اند.

وی گفت: دولت نیروهای پیمانی را جذب کرده است، ولی کسانی را که هم از پدر جانباز 70 درصد پرستاری و هم به صورت شرکتی در ادارات کار می کنند، هنوز تبدیل وضعیت نشده اند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول