اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرلشکر سلامی: تحمیل اراده به دشمن جز با توسعه قدرت ممکن نیست/ هشدار به برخی رژیم‌های مرتجع منطقه

فرمانده کل سپاه گفت: باید قوی باشیم چون تحمیل اراده سیاسی به دشمن، جز با توسعه قدرت و قلمرو تاثیر آن ممکن نیست و این راهی است که رهبر عزیزمان پیش روی ما گشوده‌اند و ملت عزیزمان هم پشتیبان ما بوده‌اند.

سرلشکر سلامی: تحمیل اراده به دشمن جز با توسعه قدرت ممکن نیست/ هشدار به برخی رژیم‌های مرتجع منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در آیین الحاق شناورهای رزمی به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس، اظهار داشت: ما از وادی ظلمت به سرزمین نور هدایت شدیم؛ ایرانی که جلال و شوکت و شکوهت در شوکت شیطانی امپراتوری غرب ادغام شده بود، بر اثر انقلاب اسلامی مجد و عظمت فراموش شده خود را باز یافت و اسلام به حاکمیت رسید و تشکیل قدرت داد.

وی افزود: پیام‌های آسمانی انقلاب ما از عدالت و برابری و مبارزه با ظلم تا آزادی ملت ها و احیای کرامت انسان، به سرعت عالم‌گیر شد. قدرت‌های بزرگ در مقابل روح آسمانی این انقلاب شکوهمند ایستادند و واکنش‌های سرسخت استکبار در دفاع مقدس برای بازگشت مجدد به سرنوشت ملت ایران صورت گرفت.

سرلشکر سلامی ادامه داد: در این ۴۲ سال همه قدرت‌های شیطانی با هم متحد بودند و تمام زوایای زندگی ملت ایران را به جغرافیای جنگ تبدیل کردند؛ تاریخ پر فراز و نشیبی گذشت، کوتاه بود اما بسیار متراکم و در تمام فرازهای این تاریخ سخت ملت عزیز ایران و سایر ملت‌های همراه انقلاب اسلامی درخشیدند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران در هیچ صحنه‌ای عقب ننشستند، کرنش نکردند و تسلیم هم نشدند، عنوان کرد: تا امروز که 42 سال از این انقلاب ناب می‌گذرد، جلال و جبروت شیطانی دشمنان ما در هم شکسته است. آمریکا دیگر چهره یک قدرت فائقه جهانی را ندارد، او دیگر قادر نیست در هر نقطه دلخواهی سیاست‌های مطلوب خود را به پیش ببرد. قوای پیشران قدرت او توسط انقلاب اسلامی چه در ایران عزیز و چه در سایر بلاد اسلامی، فرسوده شده است.

وی با بیان اینکه امروز که در کمرکش جنگ اقتصادی هستیم بسیار قوی‌تر از آغاز آن هستیم، گفت: ماجرا نشان می‌دهد که مقاومت جواب داده است،‌ قوی شدن مسیر قطعی ما است چراکه در دنیای امروز یا باید قوی بود یا تسلیم شد و راه سوی وجود ندارد. ایستادن ملت ایران واقعیت پیدا کرده است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: باید قوی باشیم چون تحمیل اراده سیاسی به دشمن، جز با توسعه قدرت و قلمرو تاثیر آن ممکن نیست و این راهی است که رهبر عزیزمان پیش روی ما گشوده‌اند و ملت عزیزمان هم پشتیبان ما بوده‌اند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه باید دشمن را مدام تعقیب کنیم و اجازه سازماندهی مجدد به او ندهیم،‌گفت: امروز برخی از رژیم‌های مرتجع،‌ سرزمین اسلام را میزبان سیاست صهیونیست‌ها کردند، به آنها این اخطار و هشدار و آگاهی و اتمام حجت را می‌دهیم که صهیونیست‌ها شجره ملعونه و خبیثه‌ای هستند که در هر سرزمینی رشد کنند،‌ جز ناامنی و آتش ارمغانی ندارند. اجازه دادن به حضور صهیونیست‌ها در سرزمین های اسلامی چیزی جز دشمنی و عداوت با مسلمانان و اعراب نیست.

وی افزود: به آنها می‌گوییم در این دوستی با صهیونیست‌ها افراط نکنید، این ازدواج نامبارکی است که هر دوی شما را در پرتگاه آتش قرار می‌دهد. مسلمانان چنین رفتارهایی را از حاکمانشان نمی‌پذیرند. به آمریکایی‌ها هم می‌گوییم که شما در میدان فشار علیه ملت ایران شکست‌ خورده‌اید، سیاست‌های شکست خورده را تکرار نکنید. ملت ایران استقلالش را با تحریم عوض نمی‌کند؛ ما از تحریم و پیامد‌های آن عبور کرده و معماران آن را شکست داده‌ایم؛ آنچه امروز می‌بینید در دوره تحریم حاصل شده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دریا یکی از مهمترین جبهه‌های دفاعی ما است،‌ تصریح کرد: شما شاهد بودید امروز چهارمین مرحله گسترش کمی و کیفی نیروی دریایی سپاه از ابتدای سال است، این بخشی از تلاش گسترده همه خادمان و طراحان و مجریان سیاست‌های دفاعی قدرتمند ایران عزیز است که در این میدان بخش کوچکی از آن تبلور یافته است، این داستان ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: نیروی دریایی ما در ارتفاع قدرتمند می‌شود و به سیستم های پرتابگر از هوا برای مقابله با شناورهای دشمنان مجهز است،‌ مجهزتر خواهد شد. روی سطح افق های بلندی برای نبردهای موفق آمیز طراحی شده است؛ در زیر سطح در موضوع کشف و مقابله با زیرسطحی های دشمنان پدیده‌های جدیدی در نیروی دریایی سپاه شکل گرفته است که توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول