اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری پیشتاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در آخرین ارزیابی کشوری در طرح اقدام ملی مسکن و شاخص تخصیص پروژه به متقاضیان رتبه اول را کسب کرد.

چهارمحال و بختیاری پیشتاز اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: چهارمحال و بختیاری در آخرین ارزیابی کشوری در  طرح اقدام ملی مسکن و شاخص "تخصیص پروژه به متقاضیان" رتبه اول را کسب کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما با کسب امتیاز 100 رتبه اول را در بین 31 استان کشور به دست آوردیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و به دلیل جلوگیری از بروز برخی مشکلات مشابه در طرح‌های گذشته مسکن، ساخت واحدهای طرح ملی مسکن شهرهای کوچک در قالب گروه‌های دو یا سه نفره به خود متقاضیان واگذار می شود.

 مقصودی اضافه کرد: در شهرهای شهرکرد و بروجن به دلیل تعداد بالای متقاضیان و نیاز به ساخت به‌صورت انبوه‌سازی، کار ساخت واحدها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به عنوان کارگزار، به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می‌شود.

وی همچنین در خصوص آغاز کار ساخت واحدهای مسکن ملی، گفت: برای بیش از 50 درصد پروژه‌ها، تهیه نقشه انجام شده است و در حال اخذ پروانه ساخت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: در شهرهای بروجن و شهرکرد نیز خاک‌برداری و پی‌کنی در حال انجام است و با مساعدتر شدن شرایط جوی، کار بتن ریزی پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست وزارت راه و شهرسازی در طرح‌های آینده تأمین مسکن، افزود: با اداره کل‌منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک نیز توافقات خوبی در خصوص تحویل زمین‌های محدوده و حریم شهرها به عمل آمده تا در طرح‌های آینده مشکل تأمین زمین بوجود نیاید.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول