اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس من| کاشت بیش از ۹ هزار اصله درخت در منطقه ده شیراز طی سال جاری

شهردار منطقه ۱۰ شیراز گفت: در سال جاری حدود ۹ هزار و ۷۰۰ اصله درخت و درختچه در سطح منطقه ۱۰ کاشت شده که تعدادی قابل قبولی است.

فارس من| کاشت بیش از ۹ هزار اصله درخت در منطقه ده شیراز طی سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در راستای ثبت دو سوژه در سامانه فارس من با عناوین "شهرداری شیراز به پیاده‌روها و فضای سبز رسیدگی کند" و "لزوم توسعه فضای سبز و پیاده‌روهای مجتمع تجاری خلیج فارس" خبرنگار فارس موضوع را از سوی شهردار منطقه ۱۰ شیراز پیگیری کرد.

مهران بهرامی نژاد پیرامون فضای سبز منطقه گفت: به منظور اجرای فضای سبز شهری تاکنون بیش از ۲۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی در سطح منطقه ۱۰ انجام شده که در مجموع بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سبز کار شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری حدود ۹ هزار و ۷۰۰ اصله درخت و درختچه در سطح منطقه ۱۰ کاشت شده که تعدادی قابل توجه و قابل قبول است.

شهردار منطقه ۱۰ شیراز همچنین گفت: با توجه به انجام عملیات عمرانی و توسعه محور ورودی شمال غرب شیراز، چپگرد صدرا و زیرگذر گلستان، شهرداری منطقه ۱۰ در حال توسعه فضای سبز این محدوده است و در نقاط با قابلیت اجرا اقدام به کاشت و توسعه فضای سبز با گونه های مناسب و سازگار خواهد کرد.

وی درخصوص شهرک آرین عنوان کرد: عملیات اجرایی پارک محله ای شهرک آرین آغاز شده و برای پیاده راه و فضاسازی اطراف بزرگراه محلاتی نیز بودجه جداگانه ای در سال آتی درنظر گرفته شده که مقدار قالب توجهی به سرانه فضای سبز منطقه اضافه خواهد کرد.

بهرامی نژاد در پایان گفت: داشتن و بهره مندی از فضای سبز شهری از حقوق شهروندان بوده و شهرداری تلاش دارد تا این حق مردم را ادا نماید.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول