اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای رزمایش الی بیت المقدس از فردا در سراسر لرستان

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: : فردا ۶۷ گردان بیت المقدس در راستای تامین امنیت محلات استان عملیاتی را در سطح محله های شهرها انجام می‌دهند همچنین ساعت 21 فردا شب بانگ الله اکبر توسط پایگاه های محلات انجام می شود.

اجرای رزمایش الی بیت المقدس از فردا در سراسر لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس در خرم آباد،حبیب الله توکلی امروز در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: طی ۴۲ سالی که از  عمر انقلاب گذشته کشور در  عرصه های اقتصادی، نظامی،سیاسی، فرهنگی پیشرفت خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه ایران از کشوری دست نشانده قبل از انقلاب به یک کشور مستقل و قدرتمند در منطقه و دنیا تبدیل شده است، افزود:  امسال در دهه فجر برنامه های گوناگونی مانند برگزاری رژه موتوری، آزادی ۲۴زندانی جرائم غیر عمد و برگزاری مسابقات ورزشی در سراسر استان برگزار شده‌است..

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد:  در این ایام ۱۵۰ تبلت برای دانش اموزان نیازمند لرستانی تهییه شد همچنین در این دهه ۶ هزار بسته حمایتی نیز در میان مردم توزیع شده است و ۱۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای نیازمند نیز از سایر برنامه های این روز است.

توکلی با اشاره به سالروز آغاز عملیات عملیات والفجر ۸ تصریح کرد: این عملیات یکی از پرافتخارترین عملیات های تاریخ دفاع مقدس است و در این روز یکی از مهمترین و فنی ترین عملیات های جنگی جهان اتفاق افتاد..

وی خاطرنشان کرد: فردا ۶۷ گردان بیت المقدس عملیاتی را در سطح محله های استان انجام می‌دهند و شعار این رزمایش پای کار انقلاب ایستاده ایم است همچنین ساعت 21 فردا شب بانگ الله اکبر توسط پایگاه های محلات انجام می شود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در راستای افزایش امنیت استان در دهه فجر بیش از ۵۲۰ گشت ایست و بازرسی در سطح محلات استان انجام شده است.

توکلی با اشاره به اینکه بر اساس آمارها مردم مذهبی  بیشترین همکاری را در رعایت پروتکل های بهداشتی‌اند، اظهار داشت: گروها های بسیجی نیز در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی بیشترین همکاری را با وزارت بهداشت داشته‌اند..

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول