اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قزوین به‌عنوان یک استان مهم صنعتی در تخصیص بودجه مظلوم است

جمالی‌پور با اشاره به اینکه استان قزوین یکی از استان‌های مهم صنعتی کشور است، عنوان کرد: هم اکنون در کشور نیز نقش استان ما در تحقق درآمدهای دولت بسیار ستودنی است و رتبه استان در این زمینه چهاردهم است، هرچند در زمینه هزینه‌کرد و بودجه تخصیصی خودش بی‌بهره است و در رتبه سی‌ام قرار دارد.

قزوین به‌عنوان یک استان مهم صنعتی در تخصیص بودجه مظلوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان که با حضور امیرحاتمی وزیر دفاع، علی اکبرصالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدمات، رویدادها و پیشرفت کشور پس از انقلاب با پیش از آن قابل مقایسه نیست، ما در سال ۵۷ یک کشور کاملاً مصرف کننده و وارد کننده بودیم و در صنعت کارگر بودیم و تنها نقش کارگری را ایفا می‌کردیم.

وی افزود: در حوزه نظامی نیز وضعیت ما درسال ۵۷ همین‌گونه بود به نحوی که با وقوع جنگ تحمیلی، بسیاری از نیازهای نظامی کشور را از راه واسطه وارد کشور می‌کردیم، تجهیزات نظامی کشور از خارج با چندین برابر هزینه معمول وارد می‌شد تا دچار مشکل نشویم.

جمالی‌پور افزود: کشورهای عمان، لیبی و سوریه واسطه‌هایی بودند که کالاهای مورد نیاز را برایمان در طول جنگ تأمین می‌کردند.

استاندار قزوین با اشاره به دستاوردهای حیرت انگیزه حوزه دفاعی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای بزرگی در حوزه دفاعی و امنیتی محقق شده و وضعیت امروز ما با آن روزها قابل مقایسه نیست و حجم پیشرفت ما حیرت دیگران را برانگیخته است.

جمالی‌پور عنوان کرد: اینکه به دانش و تکنولوژی پهپادی رسیدیم و پهپاد متجاوز دشمن را پایین می‌آوریم، اینکه در عرصه موشکی سرآمدیم و جزو کشورهای مهم تولید کننده این صنعت به‌شمار می‌رویم و اینکه دشمن جرات نمی‌کند اقدامی علیه ما کند، به این دلیل است که به دست فرزندان این سرزمین و با همت وزارت دفاع اتفاقاتی افتاده که متحیر کننده است.

این مسؤول افزود: همه این دستاوردهای بزرگ نظامی مرهون فرزندان گمنامی است که این دستاوردها را در صنایع مختلف نظامی رقم زدند.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه امروز استان قزوین یکی از استان‌های مهم صنعتی کشور است و موقعیت راهبردی آن ظرفیت‌های فروانی را در این استان ایجاد کرده عنوان کرد: هم اکنون در کشور نیز نقش استان ما در تحقق درآمدهای دولت بسیار ستودنی است و رتبه استان در این زمینه چهاردهم است، هرچند در زمینه هزینه‌کرد و بودجه تخصیصی خودش بی‌بهره است و در رتبه سی‌ام قرار دارد.

استاندار قزوین در پایان اظهار کرد: امروز در استان قزوین یک عزم جدی برای خدمت و پیشرفت فراهم شده، مسؤولان استانداری، نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و مدیران استان همگی ید واحده هستند و اختلاف چندانی در مسیر خدمت و پیشرفت امور مردم دیده نمی‌شود و این فرصت کم‌نظیری را برای حل مشکلات مردم و خدمت به آن‌ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول