اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

‌مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شود

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌ ‌مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شود و از حقوق ملت دفاع کند.

‌مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام  سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان، در تذکر شفاهی خود  خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و صمت اظهار داشت: کشاورزان پیازکار به ویژه کشاورزان نمونه، بیچاره شده اند. سرمایه مردم در حال نابودی است و لازم است هر چه سریعتر زمینه صادرات پیاز فراهم شود.

وی ادامه داد: به دلیل عدم برنامه ریزی ملی از سوی دولت های مختلف با موضوع آب به یک بحران و یک ابربحران امنیتی- اجتماعی تبدیل شده است. چرا موضوعی که به راحتی قابل حل بود را به میان مردم برده اید؟

این نماینده مجلس در مجلس یازدهم گفت: با بردن موضوع آب به میان مردمی که سال ها با وفاق و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کردند، جدایی و دشمنی ایجاد کرده اید. استان اصفهان و حقابه کشاورزان این استان در کجای تصمیمات دولت قرار دارد؟ رئیس جمهور در سال 96 مردم اصفهان را فریب داد و گفت این بار نوبت اصفهان است. ایشان بفرماید برای زاینده رود چه کرده است؟ برای تالاب گاوخونی که خشک شدن آن برای کل کشور بحران ساز است، چه کرده است.

موسوی لارگانی تاکید کرد: روحانی 8 سال چشم به خارج از کشور دوخته بود، 8 سال چشم به برجام نافرجام دوخته بود و مدتی دنبال بایدن بود و الان دید که رئیس جمهور آمریکا آب پاکی را روی دستش ریخت! اکنون وقت آن رسیده به فکر رفع مشکلات داخلی کشور باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده اند که کلید حل مشکلات کشور در داخل است و نه آمریکا و نه اروپا؛ و دیدید که غرب چگونه شما را فریب داده است. لذا از برجام بگذرید و به فکر ملت ایران باشید.

وی در خاتمه گفت: ‌مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شود و از حقوق ملت دفاع کند، چرا که 50 میلیون نفر از ملت ایران درگیر مافیای حقوقی ها و دولتی ها شده اند. انتظار بحق مردم از خانه ملت، ورود قاطعانه به بزرگترین بحران اقتصادی سالیان اخیر کشور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول