اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعطای ۱۱۰ گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در نهاوند

مدیر آموزش و پرورش نهاوند از اعطای ۱۱۰ گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در این شهرستان خبر داد.

اعطای ۱۱۰ گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمدحسین دارایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان فاقد گوشی از شبکه آموزشی شاد، ۱۱۰ گوشی هوشمند و تبلت با مشارکت خیرین فرهنگی و دیگر اقشار جامعه تهیه و در اختیار آنان گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر ۸۹ درصد دانش آموزان شهرستان از شبکه شاد استفاده می‌کنند گفت: از ۱۱ درصد باقیمانده تعدادی به صورت حضوری در مدارس زیر ۵۰ نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول به فراگیری درس هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه شرایط لازم برای همه فراهم شده و ما دانش آموزی را در سطح شهرستان نداریم که بدلیل نداشتن گوشی از تحصیل بازمانده باشد.

وی از برگزاری کلاسهای آموزشی در راستای چگونگی استفاده از شبکه شاد قبل از شروع سالتحصیلی خبر داد و افزود: در راستای توانمندسازی معلمان ۴۵ روز قبل از شروع سالتحصیلی چندین دوره کلاس‌های آموزشی در رابطه با شیوه های استفاده و فعالیت در شبکه شاد برگزار شده و علاوه بر ان جلسات توجیهی نیز برای آنان برگزار شد.

دارایی با اشاره به پیگیری فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی دانش آموزان از طریق شبکه شاد گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های پرورشی در کنار برنامه‌های آموزشی مکمل تعلیم و ترلیت دانش‌آموزان هستند به منظور ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان، پویش «در خانه نماز بخوانیم» به اجرا درآمد که خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد به نحوی که در این رابطه ۵ هزار تصویر از سوی دانش‌آموزان برای ما ارسال شد.

وی همچنین به شرکت دانش آموزان در مسابقات قرآن و عترت اشاره کرد و افزود: از مجموعه دانش آموزان شهرستان بیش از ۶ هزار نفر در مسابقات پرسش مهر ۲۱ و بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن و عترت شرکت کرد‌ه‌اند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند توزیع لوازم‌التحریر و اقلام بهداشتی را از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری ذکر کرد و گفت: در سال جاری ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر، یک‌هزار اسپری ضد عفونی‌کننده و یک هزار لیتر وایتکس برای ضد عفونی کلاس‌ها و فضای آموزشگاه‌ها ببین مدارس و دانش آموزان توزیع شده است. 

وی از برگزاری کلاس‌های سواد آموزی خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید ۵۸۱ سوادآموز در کلاسهای سه گانه نهضت سواد آموزی جذب شده‌اند که علاوه بر فراگیری مفاهیم آموزشی دوره‌های مهارتی را نیز طی کرده‌اند به طوری که ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک توسط آنان تولید و توزیع شده است.

دارایی  در پایان گفت: در راستای فعالیتهای ورزشی و عمرانی، طی سال جاری ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی بین مدارس توزیع شد و سیستم گرمایشی چهار آموزشگاه با اعتبار یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نصب شد.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول