اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

طلب ۶ میلیاردی شرکت برق تویسرکان از مشترکان

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان مطالبات شرکت از دستگاه‌های اجرایی و مشترکان را ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: حدود ۱۰ سال متمادی اداره برق تویسرکان در بحث کاهش خاموشی جزو رتبه های برتر استان همدان بوده است.

طلب ۶ میلیاردی شرکت برق تویسرکان از مشترکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان رضا جلیلوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای فاز سوم طرح برق‌رسانی به گنبد سرابی با احداث یک‌هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب دو دستگاه پست هوایی ۲۵ کیلوولت آمپر اظهار کرد: ۴ میلیارد تومان این پروژه توسط نماینده مردم تویسرکان در مجلس از توانیر و ۳ میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت برق تویسرکان برای پروژه تامین شده است.

وی به برق‌رسانی به باغات محله پایین سرکان با احداث ۴۵۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی ۲۵کیلوولت‌آمپر اشاره کرد و افزود: چاهای دیزلی سگاوی هم با احداث یک‌هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی برق‌رسانی انجام دادیم.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان تویسرکان به افتتاح پروژه برق‌رسانی به باغات رودآور با احداث ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب سه دستگاه پست هوایی ۲۵ کیلووات در دهه فجر گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی افتتاح پروژه برق‌رسانی به چاه‌های دشت فریازان با یک‌میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های دهه فجر دانست و بیان کرد: اقدامات انجام شده در این طرح شامل احداث ۴ هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی می‌شود.

وی به بهره‌برداری از پروژه اصلاح و بهینه شبکه فشار ضعیف روستای آرتیمان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان با احداث ۴ هزار متر کابل خودنگهدار و نصب ۳۲ اصله پایه به منظور مقاومسازی شبکه در دهه مبارک فجر اشاره کرد.

مدیر شرکت توزیع برق تویسرکان با اشاره به اجرای روشنایی معابر کنارگذر سرابی با احداث یک.هزار متر فشار ضعیف هوایی و نصب ۳۱ دستگاه چراغ LED ۴۰ وات در مدت یک هفته خاطرنشان کرد: اعتبار پروژه بالا و ۴ هزار عدد لامپ و تجهیزات روشنایی در روستاهای تویسرکان به مبلغ یک‌میلیارد تومان که نماینده مردم شهرستان گرفته، اجرایی شد.

 وی با اشاره به انجام سه مانور توسط شرکت توزیع نیروی برق افزود: مانور تعمیرات خط کرزان با هدف کاهش خاموشی‌ها، تامین برق پایدار مشترکان منطقه خرم‌رود، آمادگی برای مواقع بحران با نصب ۱۲ عدد کات اوت فیوز، عایق سازی ۱۰ دستگاه پست هوایی، کاورینگ ۱۱۰ عدد مقره، ریگلاژ ۸ اسپان شبکه، اصلاح کجی ۹ اصله پایه، تعویض ۲۴ عدد جمپر، شاخه‌زنی ۱۴۸مورد، تعویض مقره راس تیری 21 مورد صورت گرفت.

جلیلوند با بیان اینکه طی ۱۰ سال گذشته ۵۰ درصد کنتورهای برق شهرستان به دیجیتال تبدیل شده از جابجایی شبکه برق در ۳۰ روستا به خاطر اجرای طرح بنیاد مسکن در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: طرح جابجایی شبکه برق در ۲۰ روستای دیگر را در سال جاری داریم.

وی مطالبات شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان از دستگاه‌های اجرایی و مشترکان را حدود ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سال گذشته میزان مطالبات حدود ۷ میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ سال متمادی شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان جزو رتبه‌های برتر در کاهش خاموشی در استان همدان بوده است، بیان کرد: نیروگاه‌های کوچک خورشیدی خانگی در شهرستان یا در دست اقدام و یا اجرایی شده است.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول